Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
پاسخ به کسانی که قائل به اصل تناسخ هستند.

خداوند اين زندگي دنيا را از مسير اسباب و مسببات قرار داده تا انسانها را به عوامل ابتدايي طبيعت آگاه کند و از مسير همين علل و عوامل آنها را به اراده قاهره خود آشنا سازد پس تهيه اين اسباب و عوامل از اين راه نيست که خدا در ساخت صنايع خود احتياج به آنها دارد بلکه از اين راه که مي خواهد فکر انسانها را در مسير اين اسباب و مسببات قرار دهد آنها را بپروراند تا روزي که فکر اراده انسان را به علم واراده خود مربوط سازد . طبيعيون عالم عقيده دارند که خدا و يا به عقيده آنها طبيعت اسير همين علل و عوامل است و بدون استفاده از اين ها ساخت صنايع طبيعي و يا انساني محال و ممتنع است از اين رو در شناخت اصول اوليه طبيعت گيج شده اند و نمي توانند فروع طبيعت را به اصول آن مربوط سازند مثلاً در کيفيت خلقت انسان اين طور فکر کرده اند که انسانها در پيدايش خود تا ازل وابد احتياج به پدر و مادر دارند فرزندان از پدران ومادران و آنها از پدران خود همانطور و آنها چون براي شناخت پدر و مادر اوليه عاجز مانده اند حيوانات را پدر و مادر انسان قرار مي دهند مي گويند عاقبت انسانها به ميمون ها و ميمون ها به خرس ها به همين کيفيت چهار پايان را مربوط به پرندگان و پرندگان را مربوط به حشرات و حشرات را مربوط به سلولهاي اوليه طبيعت و يا خزه هاي لب دريا و کنار نهرها مي کنند وليکن شعورشان به اين معنا نمي رسد که هر فرعي به اصل خود مربوط مي شود اصول به چيزهاي مي گويم که از مشخصات فروع مستغني مي باشد مثلاً اگر بگوئيد مرغ ها از تحم مرغ بوجود آمده اند وتخم ها از مرغ ها فرضيه آنها محکوم به بطلان مي شود زيرا در ابتداء يا لازم است مرغ بدون تخم مرغ خلق شود و يا تخم مرغ بدون مرغ تا اصل پيدايش مرغ ها باشد و همچنين انسان ها و حيوان ها بايستي به پدر و مادري مربوط شوند که آنها بدون پدر ومادر خلق شده باشند در غير اين صورت حکم فرع و اصل لغو ميشود و خلقت محال وممتنع مي گردد در اين صورت فرق نمي کند انسانها از حيواني بوجود آمده باشند که آن حيوان بدون پدر و مادر خلق شده باشد و يا از انساني که بدون پدر ومادر خلق شده باشد و يا از سلول هاي اوليه نباتي و حيواني هم بايستي مربوط شوند به خزه هاي و سلول هائي که بدون ارتباط با سلول ديگر خلق شده باشد و بالاخره لازم است خداوند براي هر چيزي اصلي را بوجود آورد مثلاً يا تخم مرغ اصل باشد براي پيدايش مرغ ها و يا مرغ ها براي تخم مرغ ها والا پيدايش فروع بدون اين که متکي به اصول باشند محال و ممتنع است . پس اصول اوليه طبيعت بدون اتکاي به اصلي که پيش از آنها باشد خلق شده است . مثلاً آب ها و خاک ها و جمادات ديگر از ماده بوجود آمده اند نه اين که آب ها از آب ها بوجود آمده باشند و خاک ها از خاک ها همانطور که در مسير توالد و تناسل لازم است انسانها و يا حيوانات به جفتي مربوط شوند که بدون پدر و مادر خلق شده باشند همچنين درخت ها و نباتات به اصلي مربوط شوند که بدون تخم و بدون اصله خلق شده باشد عوامل طبيعت هم به اصول اوليه خود مربوط مي شوند که در آن اصول شرايط فروع وجود ندارد در غير اينصورت خلقت محال و ممتنع است با اين حساب عوامل طبيعت و اين اسباب و مسببات همه اين ها از نظر تعليمات بوجود آمده اند نه اين که خداوند متعال در توليد و ايجاد خلايق به اين عوامل طبيعي نياز داشته باشد زيرا اگر خدا به عوامل طبيعي محتاج باشد مي گوئيم آن عوامل طبيعي را از چه اصلي آفريده است مثلاً پرورش نباتات به حرارت وهوا و نور نياز دارد ميگوئيم پيدايش هوا و حرارت ونور از کجا بوجود آمده است مجبورند بگويند که آنها به اراده خدا پيدا شده اند نه اين که نور از نور و حرارت از حرارت توليد شوند زيرا ميپرسند نورهاي اوليه و ساير عوامل طبيعت از کجا بوجود آمده اند در برابر اين سوالات و فرضيه هاي طبيعيون پاسخي ندارند جز اينکه آفرينش را به اراده خدا مربوط کنند و اراده خدا را به ذات خدا به همين منظور که انسانها به اصول اوليه خلقت آشنايي پيدا کنند گفته اند ذات مقدس خداوند متعال و اراده اوکه اصل و مبداء پيدايش مخلوقات است از ازل بوده و خواهد بود و ديگر نمي شود گفت که خود خدا از کجا و از چي بوجود آمده است و درست نيست که احکام فروع را بر اصول جاري کنند مثلاً بگويند چون ما انسانها از پدر و مادر خلق شده ايم پس انسان اول هم از پدر و مادر بوجود آمده است . پس همه جا فروع متکي به اصول هستند و اصول روي پاي خود ايستاده خود به خود پيدا شده وبه اصل وديگري متکي نشده است با اين مقدمات ثابت و روشن مي شود خداوند تبارک وتعالي در ساخت صنايع ودر خلقت اصول و فروع اسير قوانين طبيعي و اسباب ظاهري نيست او خدائي است که ابتداء اصول اوليه آفرينش را بدون سابقه ايجاد مي کند و باز آن اصول را مبداء اين همه فروع و مشتقات قرار ميدهد . پس انسانها جايز نيست که اراده و قدرت خدا را به اراده وقدرت خود قياس کنند و بگويند چون ما انسانها در اسارت اين علل وعوامل هستيم پس خدا هم اسير است و همچنين معلوم شد که خلقت زندگي از مسير علل و عوامل و پيدايش آنها به تدريج هم ازباب تعليم و تربيت انسان است خداوند آنچه درعالم مي سازد برابر چشم انسانها و تفکر آنها به تدريج مي سازد تا انسانها را به علل و عوامل خلقت آشنا کند اين زندگي دنياست که بر پايه تعليم و تربيت انسانها استوار شده است . خداوند انسانها را در کارهاي طبيعي و در سازندگي استخدام مي کند تا آنها را به سر ساختن و آفريدن آشنا کنند در کشاورزي و دامداري و آماده کردن زمين ها براي زراعت و يا معادن و فلزات براي صنايع در تمامي اين مراحل خداوند انسانها را بکار مي کشد مواد اوليه و مصالح ساختماني صنايع طبيعي و انساني را به صورت خام آفريده و انسانها را وادار مي کند که آن مواد و مصالح را براي زندگي و رفع احتياجات آماده و مهيا سازند. (کتاب اصلاح هدف ها) دانلود

نوشتن نظر


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Copyright © 1397 ?????. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top