Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
معرفی دوسیاست حضرت رسول ص با ائمه اطهار ع جهت علت سکوت آنها در برابر این انحراف.

دلیل سکوت عملی پیغمبر و ائمه (ع) و صبر آنها در برابر این انحراف و ظلم بزرگ چه بوده است. رسول خدا (ص) از ابتدا می توانست درزمان حیات خود علی (ع) را وادار به اقامۀ نماز جماعت نموده مرجعیت ظاهری خود را به ایشان واگذار کند و در حالی که زنده است مردم را به وصی و خلیفه خود ارجاع دهد، او را در مقام امامت نماز جماعت و بالاتر از این بر منبر خود بنشاند؛ زعامت و پیشوایی او را عملاً رسمیت دهد و مردم را عادت دهد که به جز خط علی (ع) و پیشوایی او راه دیگری را نپذیرند که از دین خدا خارج می شوند. اگر در زمان حیات خود این عمل نصب خلافت را انجام می دادند و مسلمانان را به ایشان هدایت می کردند شاید پایه های خلافت و زعامت ائمۀ اطهار (ع) بیشتر از این استحکام پیدا می کرد و اختلافات قابل ظهور نبود. در این رابطه بعضی ایراد گرفته و استدلال کرده اند که اگر این غصب خلافت غیر دینی بوده چرا ائمه (ع) سکوت اختیار کرده اند؟ اگر عملاً با جنگ و جهاد هم که بود مخالفت با این خلافت ها می کردند شاید چنین حادثه ای پیدا نمی شد که مردم در ضلالت واقع شوند و دین اسلام به انحراف کشیده شود؟ سیاست حضرت رسول اکرم(ص) بر این پایه قرار گرفت که هر چه بیشتر و زیادتر مردم راجلب و جذب نمایند و به دایرۀ اسلام بکشانند. اسلام مانند شهری بسیار بزرگ است که می تواند تمامی افراد بشر را در فضای خود راه دهد و جای دهد. کفّار و مشرکین ما نع ظهور دین اسلام در جامعه بشریت بودند، هر وقت مشاهده کردند مسلمانی متظاهر به اسلام است او را می زدند و اگر می توانستند می کشتند. لذا آن حضرت مأموریت پیدا کردند با هر سیاستی که باشد با بذل مال و ثروت یا جنگ و جهاد و شهادت یا حسن اخلاق و رفتار مردم را به فضای اسلام بکشانند. یک چنان فضای آزادی برای بشریت فراهم سازد که هر کس بخواهد هدایت شود مانعی پیش پای او نباشد و هر کس هم بخواهد در ضلالت باشد آزاد باشد؛ نه این که بتواند چهرۀ اسلام را از نمایش بیندازد و ظلم و ستم را به نمایش بگذارد. لذا ترتیبی دادند که هر کس ریاست یا ثروت و مقام دنیایی را بخواهد اسلام را مزاحم خود و مانع حرکت خود به سوی ریاست و مال و ثروت نبیند و نداند و بتواند با حفظ اسلام خود را در مقام حاکمیت و ریاست قرار دهد یا ثروت زیادی برای خود ذخیره کند. هرکس دنیا می خواست اسلام به او میدان می داد تا به دنبال آن برود و هرکس ریاست و حکومت می طلبید به او میدان می داد دنبال آن برود. بلاخره شاید مردم چندین برابر آزادی که در دایرۀ کفر و نفاق داشتند می توانستند در دایرۀ حکومت اسلام داشته باشند. چقدر زیاد بودند مردمی که با شناسنامۀ اسلامی منافق درجه یک بودند، یا با داشتن این شناسنامه مشرک بوده یا مانند کفار منکر خدا و منکر قیامت و آخرت بودند. حضرت رسول اکرم (ص) به تظاهر به دو کلمه اکتفا کردند. سیاست خود را این چنین به نمایش گذاشتند که هر کس «دو کلمه شهادتین» بر زبان جاری کند و مزاحم مسلمانان و تظاهر به اسلام نباشد مسلمان است. فقط کسی را کافر می دانست که منکر رسالت یا توحید باشد. لذا حقیقتاً آن چنان راه ورود به فضای حکومت خود را به فضای اسلام باز و وسیع قرارداد که مردم مانند سیل حرکت کرده خود را به دایرۀ اسلام کشیدند و با حفظ اخلاق دوران جاهلیت خود مزاحمی برای خود نمی دیدند؛ تا جائی که گفته اند بعضی مسلمانان گرچه از ترس رسول خدا پشت سر ایشان به نماز می ایستادند ولیکن بتهای خود یا عقیده به بتهای خود را در میان دو پای خود یا در دل خود قرار می دادند. یعنی گرچه در برابر پیغمبر رکوع و سجود می کردند ولیکن در واقع بت خود را می پرستیدند و عقیده به خدای خود داشتند.  نمونه ای از تفاوت سیاست رسول خدا (ص) در انفاق: مثلاً یکی از مواردی که سیاست رسول خدا (ص) با سیاست ائمه (ع) خیلی زیاد تفاوت داشته مسئلۀ انفاق بیت المال مسلمانان در میان مردم بود. غنائمی که از میدان جنگ به دست می آمد جزو بیت المال بود. بیت المال به دست مولا علی(ع) آنقدر با دقت رعایت می شد که گفته اند وقتی یکی از دختران ایشان از خازن بیت المال که رئیس ادارۀ مالیات بود تقاضای گلوبندی کرد و گفت می خواهم در مجلس جشنی شرکت کنم، سایر بانوان زینت آلات و لباس های خوب دارند و من نمی توانم مانند آنها باشم که دختر سلطان مملکت هستم. از خازن بیت المال تقاضا کرد گلوبندی از طلا که در بیت المال دارد امانت به دختر امیر المؤمنین بدهد تا در مجلس بپوشد و بعد از اتمام مجلس به بیت المال بر گرداند. خازن بیت المال آن گلوبند را به ایشان امانت داد. مولی (ع) وقتی وارد بیت المال شد که نظارت بر اموال کند مشاهده کرد که گردنبند طلا سر جای خود نیست. از خازن آن را مطالبه کرد، او عرض کرد یا علی دختر شما آن را عاریه گرفت. حضرت از این که خازن مال مسلمانان را عاریه داده عصبا نی شده و به دختر خودش اعتراض کرد که اگر ضمانت نکرده بودی آن را بر گردانی اولین دستی را که به عنوان سرقت قطع می کردم دست تو بود. یا زمانی که حقوق مسلمانان را از بیت المال ادا می کرد برای خودش که رئیس مسلما نان بود و مثلاً دارای دو سر عائله، ماهی دویست تومان بر می داشت و برای آن سرباز ضعیفی که دارای ده سر عائله بود و فقط می توانست در میدان جنگ اسب و سلاح را حفظ کند به خاطر عائله اش ده برابر حقوق می داد. این روش مولا (ع) بود که چقدر به خودش ریاضت و زحمت می داد که کنار سفره اش به جز نان جو یا مقداری شیر و نمک بیشتر نباشد. ولی رسول خدا (ص) در تقسیم غنائم جنگ حنین، که ثروت زیادی در اختیار ایشان قرار گرفت ارقام کلانی را به اهل مکّه اختصاص داد که تازه مسلمان شده بودند. گفته اند از غنائم، دویست هزار درهم و چندین هزار گوسفند و چندین نفر شتر به ابوسفیان بخشید. رقمی که به ابوسفیان داد چندین برابر ارقامی بود که به اهل مدینه بخشیده بود به طوری که صدای اعتراض و ایراد طایفۀ انصار بلند شد، می گفتند قریش که فامیل پیامبر بودند، او را از مکه اخراج کردند و چقدر او را اذیت کردند، چندین مرتبه او را محاصره کردند که به قتل برسا نند اما انصار که اهل مدینه بودند از او استقبال کردند و پذیرائی کردند و در راه ترویج دین او فداکاری نمودند و اکنون که موقع تقسیم بیت المال است ارقام بزرگی را به دشمنان خود می بخشد و ارقام کوچک را به انصار می دهد که یار و معاون او هستند؟! سر و صدای اعتراض انصار که بلند شد و به این تقسیمات معترض شدند، حضرت آنها را یکجا جمع کرد و ضمن سخنرانی و آرام کردن انصار به آنها فرمود اگر آنها با شترها و گوسفندان به شهر خود بر گردند و شما با رسول خدا به شهر خود بر گردید کدامیک بهتر است؟ آیا دوست ندارید رسول خدا با شما باشد و شهر شما را مرکز حکومت خود قرار دهد و قریش با شتران و گوسفندان به شهر خود بر گردند؟ انصار که تحت تأثیر سخنان ایشان قرار گرفته بودند عرض کردند یا رسول الله موی سر شما را به ثروت دنیا نمی فروشیم. باشد که آنها با مال و اموال به شهر خود بر گردند و ما با تو باشیم.  پیامبر اکرم (ص) اقیانوس اسلام و ائمه اطهار (ع) راه به سوی آن هستند: در این جا می بینیم بیت المال که در دست امیر المؤمنین (ع) بود برای عاریه گرفتن یک گلوبند دختر خود را چقدر مورد توبیخ قرار داد و رسول خدا (ص)چقدر به دشمنان خود می بخشید. .بین این دو سیاست تفاوت فاحشی است. سیاست رسول خدا (ص) بر این پایه قرار گرفت که فضای وسیعی برای اسلام بسازد که تمامی جمعیت ها در این فضا متمرکز شوند وبعد به عقل و آزادی اسلام را به حقانیت بشناسند، قبول کنند یا نکنند. زندگی آخرت و بهشت و جهنم آنها به دست خود آنها باشد. پس برابر وسعت فضای اسلام بایستی با حسن اخلاق و بذل و بخشش و عفو و گذشت از دشمنانی که آنقدر در مکّه او را اذیت کردند، آنها را هر چه بیشتر به فضای اسلام بکشاند و موانع طلوع اسلام را برطرف نماید. در این فضای وسیع اسلام مردم آزاد باشند که در راه حق حرکت کنند یا در راه باطل. ولی سیاست ائمه اطهار(ع) بر این پایه است که حق را چنانکه هست به نمایش بگذارند و باطل را هم چنین، و مردم در انتخاب آزاد باشند. پس ائمه (ع) راه حرکت به سوی سعادت و اسلام هستند و رسول خدا بیابان وسیعی که تمامی اهل عالم را به طرف خود جلب و جذب نموده تا بعد از ورود به این فضا آزادی کا مل داشته باشند؛ اسلام و ایمان را قبول کنند یا قبول نکنند. (کتاب قرآن شناسی) دانلود

نوشتن نظر


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Copyright © 1397 ?????. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top