Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - چرا زندگی دنیا را دنیا و زندگی آخرت را آخرت می نامند؟

خداوند متعال هم که يک ولي دانا و توانا است دراين زندگي دنيا از تولد تا مرگ کودکان را ميپروراند و اجباراً راي وانتخاب خدا تابع راي و انتخاب کودکان است . زيرا مردم دنيا چنان عقل ومعرفتي ندارند که صلاح وسعادت خود را در اطاعت خدا بدانند بلکه به راي وفکرخوداقدام ميکند مثلاً در انتخاب حکومت ها و حاکم ها مشاهده ميکنيد که از ابتداي تاريخ تا روز ظهور امام زمان حکومت ها و حاکم ها همان کساني بوده و هستند که مردم براي خود انتخاب کرده اند نه حکومتهائي که خدا براي آنها انتخاب کرده باشد در هرزماني پيامبر همان زمان و يا امام همان زمان کسي است که خداوند او را براي حکومت و حاکميت بر مردم انتخاب کرده است . وليکن در طول تاريخ کمترمردم زمان تابع پيغمبرويا امامي شده اند که خداوند براي حکومت آنها انتخاب کرده بلکه به راي و فکر خود دنبال کساني رفته اند که خودشان انتخاب کرده اند و يا کساني که با زور وتزوير حاکميت بر مردم پيدا کرده اند . مثلاً درصدر اسلام حکومت منتخب خداوند متعال علي عليه السلام است وليکن مردم به راي خود علي را کنار گذاشته اند و ديگران را برخود حاکميت داده اند خدا مي دانست و مي توانست مانع حکومت آنها شود و علي عليه السلام را بر آنها مسلط گرداند وليکن همان حکومت را پذيرفت که مردم پذيرفته بودند . اين پذيرش به معناي تابعيت راي ولي دانشمند از رأي کودکان جاهل نادان است . با اين حال شاخص زندگي دنيا تابعيت رأي بزرگان از رأي کودکان و مدارا کردن با زندگي آنها است تا روزي که کودکان بالغ شوند و عقل و دانش آنها در مرحله اي قرار گيرد که بدانند راه سعادت آنها در اطاعت بي چون و چرا از خدا و اولياء خدا مي باشد همه جا در انتخابات و اختيارات خود خواه و در مسائل جزئي مانند استفاده از غذا و خوراک و لذايذ مادي و يا در مسائلي کلي مانند انتخاب حکومت ها و تشکيل دولت ها در تمامي اين مسائل تسليم خدا و اوليا خدا شوند انتخابات و اختيارات را به خدا واگذار کنند در اين صورت است که زندگي دنياي آنها که توأم با اين همه نواقص است خاتمه پيدا مي کند و زندگي آخرتي آنها شروع مي شود پس زندگي دنيا را از اين جهت زندگي دنيا ناميده اند که بر طبق اختيارات و انتخابات بشر اجراء مي گردد زيرا زندگي عبارت است از مجموعه آنچه بشر براي خود مي سازد از قبيل ماشين آلات و ساخت وسائل و يا آنچه خدا براي انسان ميسازد مانند ارزاق وطبيعت و منايع طبيعي پس آنچه خدا ميسازد بر پايه فکر ناقص انسان ناقص ساخته ميشود و آنچه انسان براي خود مي سازد يک صنعت صددرصد کامل و ايده آل نخواهد بود خواهي و نخواهي در ساخت منايع انساني و يا منايع طبيعي قصور و تقصير بر جامعه بشريت حاکم است زندگي انسانها هم خواه به اراده خدا و يا به اراده خلق خدا باشد محصول همين قصور و تقصير است تقصير از کساني که مي توانند عامل عدالت و مصلحت باشند وليکن عامل ظلم و فساد مي شوند هر جا هستند مفسده بپا مي کنند و زندگي را بر مردم تباه مي کنند قصور هم به معناي اين است که انسانهاي عادل و مصلح بدليل قلت علم و دانش و ضعف عقل و ايمان قدرت ندارند عدالتي کامل و يا مصلحت کامل بوجود آورند قهراً آنچه مي گويند و مي سازند و عمل مي کنند ناقص است محصول اين قصورها و تقصيرها مردم را در مضيقه و فشار قرار مي دهد و زندگي ناقص براي آنها بوجود مي آورد که اين زندگي ناقص بدلايل نقص و فسادي که دارد در معرض فنا و نابودي قرار مي گيرد . بدليل نواقصي که دارد فاني مي گردد و يا اين که خداوند متعال اين زندگي ناقص را نابود مي کند تا به جاي آن يک زندگي کامل ايده آل براي مردم بسازد. پس بدلايلي که گفته شد زندگي بشر در اين دوره دنيا محکوم به فنا و نابودي خواهد بود زيرا آنچه بشر براي خود مي سازد ناقص است وآنچه خدا هم براي بشر مي سازد بر پايه عقل و شعور ناقص بشر مي سازد که آن هم قهراً ناقص است و زندگي ناقص قابل بقا نيست و اما زندگي آخرت يک زندگي کامل ايده آل است که بر طبق فکر و دانش انسانهاي کامل و اوليا خدا بوجود مي آيد در آن زندگي صددرصد بشر تسليم اراده خدا و اولياء خدا ميباشد و اراده خدا واوليا خدا حاکم بر زندگي انسانها خواهد بود و نظر به اين که خداوند متعال در علم و قدرت خود کامل است براي مردم يک زندگي کامل بي نقص و قصور مي سازد که در آن زندگي مي توانيم بگويیم ارقام رنج و زحمت انسانها در حد صفر و ارقام موفقيت و بهره برداري آنها از نعمت ها و لذتها در بينهايت قرار مي گيرد افراط و تفريط هاي انساني و طبيعي که در اين زندگي دنيا حاکم است از بين ميرود قصور و تقصير ها خاتمه پيدا مي کنند انسانهاي ظالم و خائن و مفسد و مقصر منزوي مي شوند و انسانهاي عالم ومومن حاکميت پيدا مي کنند در آن زندگي صددرصد عوامل حيات و سعادت حاکم است همانطوري که در زندگي دنيائي عوامل مرگ و مرض حاکميت دارد . سعادت و حيات ابدي در آن زندگي براي انسانها داير مي شود عوامل مرگ و مرض و قتل و کشتار نابود مي گردد. (کتاب اصلاح هدفها )

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top