Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - چرا پیامبر ص بابت رسالتش اجرو مزدی دریافت نمی کرد؟

و لايلحق في منقبه من مناقبه يحذو حذو الرسول(ص) يعني هيچ كس در مناقب و فضايل حضرت رسول بر مولا سبقت نگرفته و به آن حضرت ملحق نشده است. انساني است كه از نظر علم و فضيلت و ايمان و حكمت و اخلاق و فضايل انساني صد درصد همراه رسول خدا و ملحق به رسول خدا بوده است. مناقب و نقيب آن صفات دروني انسان را مي گويند. فضيلتي كه از درون سرچشمه مي گيرد. مثلاً صفت جود و سخاوت گاهي يك عامل بيروني اجتماعي دارد كه مردم انسان را به آن تعريف مي كنند و انسان براي كسب شهرت بذل و بخشش مي كند. اين بذل و بخشش يك عامل بروني دارد مسلمان و كافر در يك چنين بذل و بخششي مانند هم هستند. كافر سخاوتمند يا مؤمن سخاوتمند و گاهي اين صفت از درون انسان سرچشمه مي گيرد. ايمان به خدا و فضايل انساني دارد عظمت خدا را در وجود خود درك مي‏ كند و مي داند چگونه از طريق خدمت به بندگان خدا تقرب به خدا پيدا مي كند. به تمام معنا مي كوشد بندگان خدا را از مهالك و خطرات دنيا و آخرت نجات دهد و آن ها را به زندگي بهشتي برساند. براي نجات مردم از كفر و گناه با مال و جان و زندگي خود فداكاري مي كند و بسيار ذوق و شوق دارد كه تمامي سرمايه هاي خود را بذل نمود و انساني را از كفر و گناه و آتش جهنم نجات داده و او را به زندگي بهشتي رسانيده است. انسان هايي كه فضايل و مناقب دروني دارند و از مسير رشد ايمان و تقوا مجهز به اخلاق انساني و فضائل نفساني شده اند، تمامي همتشان نجات انسان از مهالك دنيا و آخرت است. آن ها مي گويند: سرمايه زندگي ما در دنيا و آخرت انسان ها هستند نه ثروت انسان ها. بايستي كاري كنيم كه ما به جلب و جذب انسان ها به طرف ما باشد. وقتي عرب ها از رسول خدا اجازه گرفتند كه مال و ثروتي در اختيار آن حضرت قرار دهند تا مزد خدمات و صدماتي باشد كه براي نجات مردم متحمل شده است حضرت فرمود: حق من بر شما و مزدي كه شما در برابر حق من ادا مي كند محبت و مودت است. يعني حق من اين است كه شما را خوش بخت و سعادت مند ببينم و شما را در زندگي بهشتي همراه خود مشاهده كنم. كسي كه در خط من خود را به زندگي بهشتي مي رساند حق مرا ادا كرده و كسي كه خود را به زندگي جهنمي مي كشاند حق مرا ضايع كرده است. مودتي كه به عنوان اجر و مزد رسالت از مردم مطالبه مي كند همين وابستگي كامل به رسول خدا و ائمه اطهار است. يعني سعادت و شقاوت انسان به دست انسان هاي معاصر اوست . اين انسان ها هستند كه در دنيا و آخرت مبدأ خوشبختي يكديگر و يا بدبختي يكديگر مي شوند . پس بزرگ ترين سرمايه انسان، انسان هاي معاصر او هستند. پيش از آن كه زمين و طبيعت را آباد كنند لازم است با حسن اخلاق و رفتار و خدمات ديگر انسان هاي زمان خود را آباد كنند. زندگي انسان منهاي انسان هاي معاصر جهنم است و به اضافه انسان هاي معاصر بهشت است. در دنيا تمامي خوشي ها به وسيله انسان براي انسان حاصل مي شود و تمامي ناخوشي و ناراحتي ها به وسيله انسان براي انسان ظهور پيدا مي كند. انساني كه خود را از جامعه كنار مي كشد به بيابان و جنگل مي رود حيواني بيشتر نيست، چطور مي تواند در جنگل آرامش و آسايش داشته باشد. از اين رو انسان هاي صاحب فضايل و مناقب همه جا مي كوشند به انسان ها خدمت كنند و با خدمات و حسن اخلاق و رفتار دل انسان ها را زنده و آباد كند. در اين مسئلة فداكاري براي نجات بشريت و براي رشد و تربيت آن ها هيچ كس مانند پيغمبران فداكاري نكرده است. پيغمبران تمامي زندگي و سرمايه عمر خود را در راه نجات بشريت مصرف نموده اند. در اين فداكاري براي نجات انسان ها پيغمبر اكرم و ائمه اطهار در رأس فداكاران و سرمايه گذاران براي نجات مردم بوده و هستند . تمامي مصيبت هايي كه ديده اند و تحمل كرده اند مربوط به عجز و ناتواني آن ها نبوده كه بگوييم نتوانستند از خود دفاع كنند و دشمنان بر آن ها چيره شدند بلكه همه اين مصيبت ها و صبر و تحمل ها براي نجات همان افرادي بوده است كه عامل مصيبت ها بوده اند. شهادت ائمه اطهار عليهم اسلام مربوط به جهل آن ها و عجز و غفلت آن ها نبوده بلكه مربوط به گذشت آن ها از جان و مال براي نجات همان اكثريت قاتل و متجاوز بوده است. مولا اميرالمؤمنين و يا حضرت سيدالشهدا در حساب گري هاي خود فكر مي كنند كه آيا تحمل مصيبت ها و شهادت ها بيشتر مايه آگاهي و بيداري مردم مي شود و يا مبارزه و جنگ با متجاوزين و انسان هاي جاهل و ناداني كه تحت تأثير تبليغات شياطين  قرار گرفته اند و به جنگ امام و پيغمبر آمده اند. در حساب گري هاي خود صبر و استقامت را تا پاي شهادت بيشتر براي نجات بشريت از جهل و ناداني مؤثر مي دانند لذا براي نجات بشريت شهادت را مي پذيرند و از آن استقبال مي كنند. به جز مولا اميرالمؤمنين عليه السلام و ائمه اطهار كسي را پيدا نمي كنيم كه صد درصد مانند رسول خدا در خط ايمان و تقوا و صبر و تحمل براي نجات بشريت فداكاري كند اكثريت انسان هاي تاريخ اگر هم جهاد و فداكاري داشته اند براي كسب شهرت و مقامات دنيايي آن ها بوده است. پس در اين رابطه كساني كه صد درصد از نظر ايمان و فضيلت در خط رسول خدا حركت كرده اند ائمه اطهار عليهم السلام بوده اند. (دعای ندبه - جلد دوم) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top