Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - قرآن ظاهر و باطن دارد یعنی تفسير و تاويل دارد.

 در لسان ائمه اطهار عليهم السلام شهرت يافته است كه قرآن ظاهر و باطن دارد، تفسير و تأويل دارد. پيغمبر اكرم فرمودند جنگ و جهاد من به اين منظور انجام گرفت كه موانع نزول قرآن از پيش پا برداشته شود و اين قرآن در اختيار مردم قرار گيرد. كفار مانع نزول قرآن بودند. هر جا خود پيغمبر يا مسلمانان نماز مي خواندند و يا آيه اي و سوره اي از قرآن مي خواندند بلافاصله در معرض زجر كفار قريش قرار مي گرفتند. نمي گذاشتند كسي متظاهر به اسلام و قرآن شود. در نتيجه واجب شد كه من با كفار بجنگم و موانع نزول قرآن و ظهور اسلام را از پيش پا بردارم. لذا خداوند به من اجازه جنگ و جهاد داد و فرمود بعد از اين مأموريد با كفار قريش بجنگيد و آنها را مجبور كني كه يا مسلمان شوند و مزاحم ظهور اسلام نشوند و يا كشته شوند و خداوند به من وعده  نصرت داد. خداوند فرمود مشركين عالم يا مسلمان شوند يا كشته شوند. در اثر نصرت خداوند متعال و ياري او بر كفار غلبه كردم و تمام كفار عربستان مجبور به قبول اسلام شدند. من هم به يك كلمه تظاهر به شهادتين و قبول اسلام و رفع مزاحمت از ظهور اسلام و نزول قرآن اكتفا كردم. همين تظاهر به اسلام را قبول كردم گرچه مسلماناني مانند ابوسفيان و معاويه و ديگران باشند كه در باطن كافرند. در نتيجه اسلام رواج پيدا كرد. كفار مجبور به قبول اسلام شدند و اما بعد از من وصي من علي عليه السلام و امام هاي بعد براي ظهور تأويل قرآن خواهند جنگيد. علي عليه السلام هم فرمود كه من مأمور رواج تأويل قرآن هستم. اسلام را منهاي قبول ولايت اولياء خدا قبول ندارم. مسلماني كسي را به رسميت مي شناسم و به او امنيت مي دهم كه ولايت خدا و اولياء خدا را به زعامت من و امام هاي بعد از من قبول كنند و اگر قبول نكنند و ما امام ها ياور و ناصر نداشته باشيم تمامي كساني كه خارج از حوزه ولايت خدا و اولياء خدا هستند محكوم به اعدام خواهند بود. در نتيجه تفسير قرآن و ظواهر قرآن مربوط به مسلماني مسلمانان است. هر كس شهادتين را قبول كند ، گرچه ضد ولايت و امامت ائمه باشد حق حيات دارد وليكن تأويل قرآن مربوط به ولايت ائمه اطهار و مسلماناني است كه امامت علي و ائمه را به رسميت مي شناسند و در اطاعت اولياء خدا هستند. زيرا آن ديني كه بهشت ساز و نتيجه بخش است اطاعت از ائمه اطهار است. آنها هستند كه حقايق قرآن را چنان كه هست مي دانند و جنگ و جهادشان به اين منظور است كه مردم مومن و صالح باشند، متعلم به علم الهي شوند و حقايق اسلام را چنانكه هست بدانند و در نتيجه مستحق زندگي بهشتي باشند. پس تاويل قرآن به معناي رسميت يافتن ولايت خدا و ائمه اطهار و ظهور علم ودانش بوسيله ائمه اطهار است. ديني كه فساد و قتل و خونريزي را در عالم نابود كند و زندگي بشر را سرشار از علم و عدالت مي كند و اين زندگي جهنمي دنيائي را كه بر پايه ظلم و زور و قتل و كشتار استوار شده است تبديل به زندگي بهشتي مي كند، تعليمات ائمه اطهار عليهم السلام و قبول ولايت آنها مي باشد. كه ولايت آنها ولايت خدا است. كساني كه خارج از حوزه ولايت و تربيت ائمه اطهار هستند حيواني بيشتر نيستند كه بصورت انسان جلوه مي كنند. پس تأويل قرآن به معناي حاكميت علم قرآن و حاكميت ائمه اطهار عليهم السلام و لغويت هر نوع حكومتي مي باشد كه خارج از حوزه ولايت باشد. خداوند مي فرمايد روز قيامت هر چيزي كه وجهه الهي ندارد، انسان باشد يا مراسم و سنتهاي او لازمست كه نابود شود. فقط انسانها و سنت هائي باقي مي ماند كه وجهه الهي دارند. خودشان مومن و صالحند و مجهز به علم الهي هستند . سنت هاي خدا را در وجود خودشان و ائمه به نمايش مي گذارند. روز قيامت روز تأويل است. يعني روز ظهور حق و عدالت و علم و حكمت به رهبري اولياء خداوند متعال كه فاتح آن امام زمان عليه السلام است. پس عالم خلقت نابودي ندارد هميشه خواهد بود. كفر و گناه و جهل و ناداني و شرك و نفاق نابود مي شود. ايمان و تقوي و مومنين و متقين هستند كه در كرسي حكومت و عدالت قرار مي گيرند و دنيا را پر از عدل و داد مي كنند. پس طبق نصوص قرآني و بيان ائمه اطهار روز قيامت روز ظهور تاويل قرآن است. يعني حكومت خدا و اولياء خدا و حكومت هاي كفر و گناه و ظلم و ستم نابود گردد. و آنچه وجه الهي ندارد و به مهر خدا نمايش  پيدا مي كند باقي مي ماند. خداوند مي فرمايد: كل من عليها فان و يبقي وجه ربك ذوالجلال و الاكرام . و كلمه من مربوط به انسانها و ذوي العقول است نه مربوط به طبيعت و عالم خلقت، عالم خلقت وجه الهي دارد و ساخت و ساز خداوند متعال است. ناقص خلق نشده كه كامل گردد. وليكن زندگي ما انسانها و تشكيلات ما ناقص و كامل دارد. كه در زمينه ظهور كمال ناقص از بين مي رود يعني در زمينه ظهور كمال كه حكومت خدا و ائمه مي باشد ناقص كه حكومت كفر و گناه و ظلم و ستم است نابود مي گردد. و آياتي كه علائم قيامت را ذكر مي كند مربوط  به زندگي ما انسانها است نه مربوط به عالم طبيعت و زمين و آسمان .(تفسیر سوره انفطار) دانلود

 

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top