Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - خداوند پیش از نزول الفاظ و عبارات قرآن، پیغمبران را به معانی آن آشنا کرده است.

در اینجا لازم است که در خصوص فهم و استعداد انسانها، بین علوم و الفاظی که به آن علوم اشاره می شود، تفکیک قائل شویم تا کسی گمان نکند لفظ با علوم همراه است و هیچ یک از آنها بدون دیگری قابل استفاده نیست. هرکس علمی را بیاموزد باید آن علم را با الفاظ بیاموزد و هرکس الفاظ و عبارات را در تعلیمات خود به کار می برد، آن الفاظ و عبارات باید ملازم علوم و حقایق باشد. علم را با لفظ تعلیم دهیم و الفاظ را با علم، لیکن در این جا لازم است این حقیقت روشن شود که اولا تنافری بین تعلیم علم واستعمال لغات و عبارات نیست. گاهی علم را بدون استعمال لفظ تعلیم می دهند و گاهی لفظ را بدون نشان دادن به معانی، و گاهی هم هر دو با هم در تعلیم و تربیت به کار می رود. ابتدا باید این حقیقت را بدانیم که کاربرد الفاظ بدون آشنایی و آگاهی به معانی آن لغو است. ما هر جا لفظی را برای شنوندگان به کار می بریم، در صورتی است که شنوندگان پیش از استعمال لفظ به معانی آشنا شده اند. اول به معانی الفاظ آشنا می شویم و بعد الفاظ را به کار می بریم. وقتی دانستیم این زمین است و آن کوه و آن دریا، ما الفاظ زمین و کوه و دریا را به کار می بریم. به همین دلیل کسانی که به زبانی آشنا نیستند، مانند فارسی زبانها که به زبان لاتین آشنا نیستند و یاانگلیسی زبانها که به زبان فارسی آشنا نیستند، از الفاظ و عبارات نمی توانند معانی را درک کنند. مگر این که زبانی را به زبان دیگر ترجمه کنند. کودکان اول به معانی آگاه می شوند و بعد الفاظ آن را به کار می برند. تعلیمات خداوند متعال هم به همین صورت است. خداوند اول حقایق را نشان می دهد و بعد اشاره به آن حقایق الفاظ را به کار میبرد. در واقع الفاظ هم نوعی اشاره است. کر و لال ها با اشاره معانی را درک می کنند و انسانهای سالم الفاظ را به جای اشاره بکار می برند. همان طور که اشاره بدون آشنایی به مشارالیه ممکن نیست، کاربرد الفاظ هم بدون آگاهی به معانی ممکن نیست. به همین دلیل می توانیم بگوییم خداوند اول حقایق عالم را که معانی الفاظ است به پیغمبران خود نشان می دهد و بعد برای اشاره به آن حقایق، الفاظ و عبارات را به کار می برد. انسانهای غیرمعصوم به همین دلیل بر علم قرآن آگاهی ندارند زیرا حقایق آن را مشاهده نکرده اند. مثلا آن جا که خداوند می فرماید: الرحمن، علی العرش استوی، کسی که معرفت کامل به خدای بخشنده ندارد و عرش خدا را ندیده نمی تواند معنای استوی و استیلا بر عرش را، درک کند. و همین طور متشابهات دیگر قرآن. لذا خداوند برای انسانهایی که حقایق قرآن را ندیده اند، آن حقایق را در لباس مثل برای آنها ذکر می کند. پس در اینجا می توانیم بگوئیم که خداوند پیش از نزول الفاظ و عبارات قرآن پیغمبران و ائمه را به معانی آن آشنا کرده و بعد آیات قرآن را نازل نموده است. (کتاب تنزیل الکتاب) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top