Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - علت شهادت ائمه اطهار ع عدم رعایت تقیه توسط پیروان ایشان بود.

امام‌ صادق‌ عليه‌السلام‌ در بيان‌ مشهور خود مي‌فرمايد: التقيه‌ ديني‌ و دين‌ آبائي. يعني‌: تقيه‌ دين‌ من‌ و دين‌ اجداد من‌ است‌. و باز در تفسير آيه‌:  ان‌ اكرمكم‌ عندالله‌ اتقاكم‌ .  يعني‌: كساني‌ كه‌ بهتر قانون‌ تقيه‌ را اجرا مي‌كنند، همانها نزد خدا محبوب‌ تر و گرامي ‌تر هستند و باز در علت‌ شهادت‌ امام‌ هفتم‌ حضرت‌ موسي‌ ابن‌ جعفر عليه‌السلام‌ گفته ‌اند كه‌ منشاء شهادت‌ ايشان‌ اذاعه‌ اسرار آل‌ محمد(ص‌) بوده‌ است‌. يعني‌ شيعيان‌ و دوستان‌ آن‌ حضرت‌ آن‌ طور كه‌ شايسته‌ بوده‌ است‌ نتوانستند قانون‌ تقيه‌ را اجراء كنند اسرار و علوم‌ آل‌ محمد(ص‌) را همه‌ جا فاش‌ كردند و در اختيار كساني‌ گذاشتند كه‌ لياقت‌ و اهليت‌ نداشتند. آن‌ اذاعه‌ اسرار منشاء كينه‌ و خشم‌ دشمنان‌ آل‌ محمد(ص‌) شده‌ تا اينكه‌ تصميم‌ به‌ حبس‌ و يا قتل‌ موسي‌ بن‌ جعفر عليه‌السلام‌ گرفتند. تقيه‌ در مذهب‌ شيعه‌ يكي‌ از اصولي‌ است‌ كه‌ رعايت‌ آن‌ از جانب‌ ائمه‌ اطهار عليهم‌السلام‌ واجب‌ و لازم‌ شناخته‌ شده‌ است‌. همه‌ جا ائمه‌ اطهار شاگردان‌ و دوستان‌ خود را به‌ تقيه‌ امر كرده ‌اند و اصرار داشته ‌اند كه‌ در محيط‌ زندگي‌ بيگانگان‌ و كساني‌ كه‌ آشنائي‌ به‌ مقام‌ آل‌ محمد (ص‌) ندارند، متظاهر به‌ روش‌ و عمل‌ آنها باشند و برنامه‌ هاي‌ عملي‌ و ديني‌ مخصوص‌ خود را كتمان‌ كنند تا آنها نفهمند كه‌ اين‌ عده‌ شيعه‌ هستند و مرامي‌ جدا از مرام‌ ساير مسلمانان‌ دارند. حكم‌ تقيه‌ در اولين‌ مرتبه‌ درباره‌ عمار ياسر نازل‌ شد. عمار كه‌ از اصحاب‌ خاص‌ رسول‌ خدا و از مومنين‌ و از دوستان‌ خالص‌ اميرالمومنين‌ عليه‌السلام‌ به‌ شمار مي ‌رفت‌، همراه‌ پدر خود ياسر و مادر خود سميه‌ از مكه‌ به‌ مدينه‌ هجرت‌ كرد. كفار قريش‌ كه‌ مكه‌ را در محاصره‌ داشتند و مانع‌ هجرت‌ اصحاب‌ رسول‌ خدا مي ‌شدند. هر كدام‌ از آنها را كه‌ مي ‌ديدند، براي‌ اين كه‌ بدانند كه‌ آيا مسلمان‌ است‌ يا غير مسلمان‌، امر مي‌كردند كه‌ به‌ رسول‌ خدا جسارت‌ كند. اگر از جسارت‌ خودداري‌ مي ‌كرد، مي‌ دانستند كه‌ مسلمان‌ شده‌ مي‌ خواهد به‌ مدينه‌ برود، او را به‌ طرز فجيعي‌ مي ‌كشتند. در اينجا عمار ياسر و پدر و مادر او كه‌ به‌ دست‌ كفار قريش‌ افتادند، ماموريت‌ پيدا كردند كه‌ به‌ رسول‌ خدا جسارت‌ كنند. پدر و مادر عمار از جسارت‌ خودداري‌ كردند و به‌ دست‌ كفار قريش‌ به‌ طرز فجيعي‌ كشته‌ شدند. عمار براي‌ نجات‌ خود شروع‌ كرد به‌ جسارت‌ كردن‌. كفار قريش‌ عمار را آزاد گذاشتند تا به‌ مدينه‌ آمد چند روزي‌ در مدينه‌ بود، خجالت‌ مي ‌كشيد كه‌ با رسول‌ خدا روبرو شود. زيرا مي‌ دانست‌ كه‌ رسول‌ خدا از جسارت‌ او باخبر است‌. رسول‌ خدا كه‌ از اين‌ واقعه‌ خبر داشتند در جستجوي‌ عمار به‌ منزل‌ او تشريف‌ فرما شدند و عمار را بغل‌ گرفتند و بوسيدند. و فرمودند: عمار خوب‌ سياستي‌ به‌ كار بردي‌. خداوند در شان‌ تو آيه‌اي‌ نازل‌ كرده‌ است‌. و فرموده‌ است‌ كساني‌ كه‌ مجبور به‌ برائت‌ و بيزاري‌ از خدا و رسول‌ خدا مي‌شوند مي‌ توانند به‌ زبان‌ خود برائت‌ جويند و ايمان‌ خود را كتمان‌ كنند. خداوند عمل‌ تو را تصويب‌ فرموده‌ و به‌ هر مومن‌ و مسلماني‌ اجازه‌ داده‌ است‌ كه‌ در برابر كفار متظاهر به‌ كفر آنها باشد و ايمان‌ خود را كتمان‌ كند. اگر دو مرتبه‌ چنين‌ اتفاقي‌ افتاد باز هم‌ سب‌ و جسارت‌ خود را تكرار كن‌ تا از چنگ‌ آنها رهائي‌ يابي‌. اين‌ آيه‌ شريفه‌ يك‌ اصل‌ كلي‌ و قانون‌ كامل‌ غير قابل‌ نسخي‌ براي‌ تمام‌ دوستان‌ خدا در محيط‌ زندگي‌ با بيگانگان‌ شد. آيه‌ مربوط‌ به‌ جناب‌ عمار ياسر (آيه‌ 109 از سوره‌ نحل‌ است‌) كه‌ خدا مي‌فرمايد: من‌ كفر بالله‌ من‌ بعد ايمانه‌ الامن‌ اكره‌ و قلبه‌ مطمئن‌ بالايمان‌ و لكن‌ من‌ شرح‌ بالكفر صدرافعليهم‌ غضب‌ من‌ الله‌ و لهم‌ عذاب‌ عظيم. دراين‌ آيه‌ كه‌ جمله‌ اول‌ مربوط‌ به‌ آيه‌ قبلي‌ است‌ خداوند مي‌فرمايد: كفاركه‌ محكوم‌ به‌ آتش‌ جهنم‌ هستند كساني‌ هستند كه‌ بعد از ايمان‌ و مشاهده‌ دلائل‌ ايمان‌ به‌ كفر برگشتند و سخنان‌ كفرآميز مي‌ گويند مگر كساني‌ كه‌ سخنان‌ كفر آميز را براي‌ حفظ‌ جان‌ خودشان‌ بگويند و ايمان‌ را در دل‌ خود پنهان‌ دارند و ليكن‌ كساني‌ كه‌ دل‌ و زبانشان‌ كافر است‌ و در ميدان‌ كفر فعاليت‌ مي‌كنند، بدانند كه‌ مشمول‌ غضب‌ خدا واقع‌ شده ‌اند و عذاب‌ بزرگي‌ در انتظار آنهاست‌. در اين‌ آيه‌ شريفه‌ خداوند اجازه‌ داد كه‌ مومنين‌ ايمان‌ خود را كتمان‌ كنند و در محيط‌ كفر و بي‌ ايماني‌ متظاهر به‌ كفر مردم‌ كفار باشند تا از اين‌ راه‌ بتوانند جان‌ خود و جان‌ برادران‌ خود را حفظ‌ كنند و در آينده‌ دين‌ خود را تبليغ‌ نمايند. (کتاب شجره طوبی) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top