Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - چرا حسنین ع سید اهل بهشت نام گرفتند؟

دو امام‌ بزرگوار با اين كه‌ هر دو امام‌ بودند دو روش‌ مخالف‌ با يكديگر داشتند و مسلمانان‌ هم‌ براساس‌ همان‌ دو روش‌ دو نوع‌ عقيده‌ مختلف‌ پيدا كردند و هر دو خود را مسلمان‌ و مستحق‌ بهشت‌ مي ‌دانستند از همان‌ ابتدا در صلح‌ و سازش‌ با معاويه‌ و واگذار كردن‌ كار خلافت‌ به‌ او حضرت‌ مجتبي‌ عليه‌ السلام‌ خلافت‌ را به‌ معاويه‌ واگذار كرد و با او صلح‌ نمود و امام‌ حسين‌ عليه ‌السلام‌ تظاهر به‌ صلح‌  ‌نكرد و با معاويه‌ بيعت‌ ننمود. در نتيجه‌ مسلمانان‌ كساني‌ كه‌ رفاه‌ طلب‌ بودند طالب‌ صلح‌ امام‌ حسن‌ و روي‌ كار آمدن‌ معاويه‌ بودند و كساني‌ كه‌ دينشان‌ قوي ‌تر و محكمتر بود ايمان‌ و تقواي‌ بيشتري‌ داشتند طالب‌ جنگ‌ با معاويه‌ بودند و صلح‌ امام‌ مجتبي‌ را نامشروع‌ مي ‌دانستند در نتيجه‌ هم‌ طرفداران‌ صلح‌ و بيعت‌ كنندگان‌ با معاويه‌ خود را مسلمان‌ و اهل‌ بهشت‌ مي ‌دانستند مي‌گفتند به‌ امام‌ دوم‌ اقتدا كرده‌ايم‌ از او اطاعت‌ نموده‌ ايم‌ هم‌ مخالفان‌ صلح‌ با معاويه‌ و طرفداران‌ جنگ‌ خود را مسلمان‌ و اهل‌ بهشت‌ مي‌ دانستند و مي‌ گفتند از امام‌ سوم‌ اطاعت‌ كرده ‌ايم‌ اگر حضرت‌ سيد الشهداء جداً بيعت‌ مي ‌كرد و مخالفت‌ با صلح‌ را نامشروع‌ مي ‌دانست‌ جمعيت‌ مخالف‌ صلح‌ كافر شناخته‌ مي ‌شدند و محكوم‌ به‌ عذاب‌ آخرت‌ بودند وليكن‌ اين‌ دو امام‌ بزرگوار با سياست‌ عجيب‌ خود راضي‌ نشدند مسلماني‌ از مسلمانان‌ طرفدار معاويه‌ و يا مخالف‌ معاويه‌ محكوميت‌ پيدا كنند. يعني‌ خط‌ دين‌ خدا را بسيار ساده‌ و سبك‌ گرفتند تا براي‌ همه‌ مسلمانان‌ قابل‌ تحمل‌ باشند. اگر هر دو امام‌ در يك‌ طرف‌ و يك‌ جهت‌ قرار مي‌ گرفتند جمعيت‌ مخالف‌ آنها محكوم‌ به‌ جهنم‌ مي ‌شدند يك‌ روز مرد مسلماني‌ وارد بر حضرت‌ مجتبي‌ شد ديد آن‌ حضرت‌ سفره‌ غذا را گسترانيده‌ و جمعيت‌ زيادي‌ كنار سفره‌ به‌ غذا خوردن‌ مشغولند و همان‌ روز آن‌ مسلمان‌ خدمت‌ حضرت‌ سيدالشهداء رسيد ديد حضرت‌ و اصحاب‌ او روزه‌ گرفته ‌اند به‌ دعا و نيايش‌ مشغولند عمل‌ دو امام‌ را مخالف‌ يكديگر شناخت‌ و پيش‌ خود گفت‌ اگر روزه ‌داري‌ حكم‌ خداست‌ كه‌ حضرت‌ مجتبي‌ و ياران‌ او معصيت‌ كار شناخته‌ مي ‌شوند و اگر روزه‌ خواري‌ حكم‌ خداست‌ امام‌ حسين‌ و يارانش‌ با روزه‌ گرفتن‌ معصيت‌ خدا كردند خدمت‌ امام‌ حسين‌ عرض‌ كرد يابن‌ رسول‌ الله‌ امت‌ هلاك‌ شدند و در ارتباط‌ با شما و دو نفر امام‌ غيرمسلمان‌ شناخته‌ مي ‌شوند اگر امروز روزه‌ واجب‌ يا مستحب‌ است‌ چرا برادرت‌ افطار مي‌كند و اگر افطار واجب‌ و مستحب‌ است‌ چرا شما روزه‌ گرفته ‌ايد تكليف‌ امت‌ چيست‌ به‌ كداميك‌ از شما اقتدا كنند. حضرت‌ فرمودند روزه‌ داري‌ و روزه‌ خواري‌ هر دو درست‌ است‌ زيرا روزه‌ مستحب‌ است‌ كسي‌ كه‌ دوست داشته‌ باشد روزه‌ مي‌ گيرد و كسي‌ كه‌ بخواهد افطار مي‌ كند. اگر ما دو نفر امام‌ به‌ يك‌ راه‌ برويم‌ فقط‌ يك‌ طايفه‌ در اين‌ امت‌ كه‌ موافق‌ آن‌ راهند مسلمان‌ شناخته‌ مي ‌شوند و نجات‌ پيدا مي‌ كنند وليكن‌ خداوند ما دو نفر امام‌ را ظاهرا مخالف‌ جهت‌ يكديگر قرار داده‌ تا هر دو گروه‌ امت‌ را بتوانيم‌ ضبط‌ كنيم‌ و آنها را به‌ بهشت‌ برسانيم‌. فرمودند: لو سلكنا مسلكاً واحدا لضاق‌ عليهم‌ المسلك‌ هو امام‌ المفطرين‌ و انا امام‌ الصائمين‌. يعني‌ اگر ما دو نفر امام‌ به‌ يك‌ راه‌ برويم‌ اقتداي‌ به‌ ما براي‌ شما مردم‌ مشكل‌ مي‌ شود وليكن‌ با اين‌ مخالفتهاي‌ ظاهري‌ راه‌ حركت‌ ديني‌ را براي‌ شما وسعت‌ مي‌ دهيم‌ تاهركه‌ بخواهد به‌ برادرم‌ اقتدا كند و هر كه‌ بخواهد به‌ من‌ اقتدا كند در نتيجه‌ هر دو گروه‌ داخل‌ بهشت‌ شوند سياست‌ عجيبي‌ است‌ كه‌ همه‌ جا نقشه‌ دين‌ داري‌ و دين‌ پروري‌ را طوري‌ ترتيب‌ دادند كه‌ تمامي‌ مسلمانان‌ خود را مسلمان‌ و مطيع‌ خدا بدانند و كسي‌ خود را خلاف‌ اسلام‌ و مسلماني‌ نداند. و در نتيجه‌ خود را كافر و گناهكار بشناسد به‌ همين‌ كيفيت‌ با تمامي‌ علماء و دانشمنداني‌ كه‌ ظاهرا رياست‌ طلب‌ بودند و با ائمه‌ مخالفت‌ داشتند مدارا نمودند و آنها را و پيروان‌ آنها را تكفير نكردند. مسلمان‌ شناختند مثلا اگر ابو حنيفه‌ را تكفير مي‌كردند و مي‌گفتند خلاف‌ اسلام‌ و قرآن‌ فتوي‌ مي ‌دهد اكثريتي‌ كه‌ در اطاعت‌ او بودند خود را كافر مي‌ شناختند در نتيجه‌ محكوم‌ به‌ عذاب‌ مي ‌شدند وليكن‌ عقايد خلفاء و ائمه‌ اهل‌ سنت‌ و پيروان‌ آنها را تخطئه‌ نكردند بلكه‌ تصويب‌ و تنفيذ نمودند. (کتاب سیره ائمه اطهار ع) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top