Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - تعریف بیت و اهل بیت

خداوند در كتاب خود بيت و اهل بيت را معرفي مي كند و به مردم دستور مي دهد كه براي تقرب به اهل بيت خود را به بيت خدا برسانند و آن خانه را زيارت كنند. منظور از بيت در لسان قرآن همان مسجد الحرام و خانه خداست. در آیه 214 سوره بقره خداوند حضرت رسول اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را به عنوان اهل البيت معرفي مي كند در اين آيه روشن ميسازد كه بعضي انسانها اهل بيت خدا هستند. اي پيغمبر به كفار قريش بگو شما كه به احترام زيارت خانه خدا جنگ را تعطيل مي كنيد چرا اهل خانه خدا و صاحب خانه را خانه و از مكه بيرون مي كنيد؟! گناه خارج كردن اهل خانه از خانه خدا خيلي بزرگ تر از گناه جنگ در ماه هاي حرام و ترك زيارت خانه است و باز از اين گناه بزرگ تر فتنه انگيزي ميان مسلمانان است تا درآن فتنه ها حق خاندان پيغمبر ضايع شود. اين آيه شريفه وقتي نازل شد كه كفار قريش حضرت رسول اكرم (ص) را از مكه اخراج كردند و آن حضرت در اثر فشار كفار مجبور به فرار و هجرت شدند. پس به دليل همين آيه شخص پيغمبر(ص) اهل البيت است و با دلائلي كه عترت پيغمبر در حكم پيغمبر هستند آنها هم مانند شخص پيغمبر (ص) اهل البيت به شمار مي روند .معناي اهل البيت همين است كه آنها درخانه هاي خدا مانند ساير مردم محدود و مقيد نيستند آنها در خانه هاي خدا مثل صاحب خانه اند، ديگران مانند ميهمانان و زيارت كنندگان. به همين دليل خداوند ولادت مولاي متقيان را در خانه كعبه قرار داده تا به اهل دنيا بفهماند كه علي(ع) اهل بيت خداست يعني اهل خانه خداست. زايمان يك زن در مساجد جائز نيست زيرا زن در ايام زايمان و يا در ايام عادت ماهيانه طاهر نيستندكه بتواند در مساجد توقف كند در آن ايام نماز خواندن براي زن جائز نيست به مسجد رفتن و در مسجد نشستن هم حرام است به همين مناسبت حضرت مريم سلام الله عليها با اين كه از زنان برجسته تاريخ است هنگام زايمان عيسي مامور شد كه از مسجد خارج شود و به جاي ديگر برود وليكن برخلاف اين قانون مشاهده مي كنيم كه زايمان فاطمه بنت اسد مادر علي بن ابيطالب (ع) در مسجد الحرام اتفاق افتاده است تا خدا از اين راه بفهماند كه آن مولود و مادر او هر دو پاك هستند جزو خاندان خدا هستند. باز مشاهده مي كنيم كه حضرت رسول اكرم (ص) مسجدي مي سازد اصحاب او هم در اطراف مسجد هركدام خانه  مي سازند كه در خانه آنها از مسجد باز مي شود و مسجد براي آنها مانند حياط منزل در برابر اطاق هاي منزل است .شبها و روزها مسلمانان آزادانه در مسجد مي خوابند و رفت و آمد دارند جبرائيل از جانب خدا نازل شد عرض كرد يا رسول الله (ص) اين خانه خداست هيچ كس حق ورود و آزادي در خانه خدا ندارد . كساني كه در اطاقشان از مسجد باز مي شود بايستي ببندد و دري از بيرون براي اطاق خود باز كنند. حق ندارند در حال جنابت وارد مسجد شوند و در مسجد بخوابند. فقط پنج نفر از آن قانون مستثني هستند كه آنها حق دارند در خانه خدا بخوابند و زندگي كنند براي اين كه آنها اهلبيت خدا هستند و آن پنج نفر تو هستي و علي و فاطمه و حسن و حسين (ع). پيغمبر اكرم (ص) براساس همين حكم دستور دادند كه هركس در اطاقش از مسجد باز مي شود، ببندد. بنابر اين توضيحات بر پايه قرآن و حديث، ائمه اطهار(ع) اهل بيت هستند يعني خانه هاي خدا خانه هاي آنها شناخته مي شود و در خانه خدا آزادي مطلق دارند وليكن ساير مردم مانند آنها آزاد نيستند زيرا آنها آلودگي پيدا مي كنند و گاهي ناپاك شناخته مي شود ولی اهل بيت عصمت هيچ وقت آلودگي پيدا نمي كنندكه ناپاك باشند و حق ورود و يا سكونت در خانه خدا نداشته باشند. كساني كه به قصد زيارت خانه حركت مي كنند بايستي بدانند كه هدف خدا از زيارت خانه زيارت اهل خانه است يعني زائرين خانه خدا از طريق خانه خدا وظيفه دارند كه خود را با اهل بيت و صاحبان خانه خدا مربوط سازند و از علم و حكمت آنها بهره مند شوند. دليل مدعاي ما در اين جا علاوه برآيات و روايات گذشته روايتي است از كتاب كافي از امام باقر (ع) راوي مي گويد كه يك روز كنار خانه خدا در خدمت امام باقر (ع)ايستاده بودم مشاهده كردم كه ايشان به حاجي ها كه طواف مي كردند نگاهي كردند و فرمودند اين حج و طواف همان حج جاهليت پيش از اسلام است و اين ها مانند مردم زمان جاهليت حج خانه خدا را انجام مي دهند، حجة الاسلام چنين نيست. راوي مي گويد عرض كردم كه حج اين ها چه عيبي دارد كه در نظر شما درست نيست فرمودند كه از بزرگ ترين وظيفه حاجي ها اين بوده كه بعد از سعي و طواف به سوي ما اهل بيت بيايند و مسائل حلال و حرام خود را از ما بپرسند و دين خود را ياد بگيرند وليكن مردم مناسك حج را بجا آوردند و اين وظيفه بزرگ را فراموش كردند يعني فقط در و ديوار خانه را زيارت كردند و از زيارت اهل خانه محروم شدند. پس به دليل همين آيات و روايات، ائمه اطهار(ع) اهل خانه خدا هستند كه در ضمن آيه تطهير پيغمبر اكرم(ص) با تشكيل دادن جلسه حديث كساء خواسته اند كه اهلبيت را به اهل عالم معرفي كنند تا مردم و مسلمانان پيشوايان واقعي الهي خود را بشناسند. براي همين شناسائي داستان حديث كساء بوجود آمد كه مي شود گفت اين جلسه و اين داستان مربوط به تاج گذاري حضرت رسول اكرم(ص) و پيشوايان اسلام مي باشد. (کتاب شخصیت حضرت زهرا و مریم س) دانلود

 

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top