Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - مسیر حرکت کفار، بن بست و سرابی بیش نیست.

اگر خط سير حركت كفار را در برابر خط سير حركت اهل ايمان و تقوي قرار دهيم مشاهده مي‏ كنيم كه كفار در خطي حركت مي ‏كنند كه آخر آن بسته است، در رو ندارد. آنچه از علم و عمل و صنايع كه در برابر چشم آنها يا فكر آنها به نمايش گذاشته مي‏ شود و به خيال آينده‏ بهتر به سوي آن حركت مي ‏كنند، تشبيه به سراب بيابان شده است كه خداوند مي‏فرمايد: دورنماي زندگي كفار در مسير كسب قدرت و ظلم و ستم مانند سراب بيابان است كه تشنگان خيال مي‏ كنند آب است و به سوي آن مي ‏روند ولي چيزي نمي ‏بينند. چند آيه در قرآن هست كه خداوند متعال جاده حركت كفار را به كوچه ‏هاي بن‏بست تشبيه مي ‏كند. يكي همين آيه كه مي ‏فرمايد به جز سراب بيابان چيزي نيست. يكي هم آيه‏ اي در سوره فرقان كه مي ‏فرمايد: و يوم يرون الملائكه لا بشري يومئذ للمجرمين‏ و يقولون حجرا محجورا * يعني روزي كه قواي ماوراء طبيعت را احساس كنند و فكر كنند در ماوراء طبيعت نيروهايي است كه چندين برابر ماده قدرت دارد وقتي كه آن نيروها را حس كنند از حركت باز مي‏ مانند. حركت آنها محجور و ممنوع مي‏ شود. پس آية بالا نشان مي‏ دهد كه وقتي كفار با تجربه خود وجود يك چنين نيروهايي را در ماوراء طبيعت احساس كردند كارشان به بن‏بست مي ‏رسد و پيشرفتشان متوقف مي ‏شود. پس آنها در انتهاي كوچه‏ي حركت متوقف مي‏ شوند و راه به جايي ندارند وليكن مؤمنين و اهل تقوي در اين انتها چشم اميد‏شان به خدا باز مي ‏شود. در انتظار فرجي هستند كه خدا به آنها وعده داده و آن فرج، ظهور امام زمان ع است. با ظهور آن حضرت زندگي نوين و نظام جديدي در جامعه بشريت پيدا مي ‏شود. از آن جمله تبديل صنايع طبيعي به صنايع ارادي از نوع معجزات و اين تحول به وسيله كفار قابل رقابت نيست بلكه مخصوص مؤمنين و متقين است كه با ظهور امام زمان در اين تحول جديد قرار مي‏گيرند. حكومت الهي داير مي ‏شود و براي كفار بهره‏ اي نمي‏ ماند جز برگشت تمامي عذاب‏ هايي كه در طول تاريخ بندگان خدا را با آن كشته و عذاب كرده ‏اند. با ظهور صنايع ارادي، صنايع طبيعي مختل و معطل مي ‏شود، زيرا دورة صنايع طبيعي مي ‏گذرد و عمرش به آخر مي ‏رسد. در شهري كه مردم از نَفَس شفابخش حضرت عيسي و مانند او استفاده مي‏ كنند و مركب مسافرتشان طي‏الارض و طي‏السماء است، به اين دوا داروها يا ماشين‏آلات احتياجي نيست. در اين رابطه خداوند مي ‏فرمايد: در آن روزگار بازار اين صنايع و اعمال كساد مي ‏شود و به آخر مي‏ رسد. پس تحول هفتم به وسيله كفار قابل رقابت نيست. براي توضيح بيشترِ بن‏بستِ كوچه‏ زندگي كفار، خداوند در آخر سوره طارق به پيغمبر اكرم دستور مي‏دهد كه مانع حركت كفار در مسير زندگي نشود. به آنها مهلت و فرصت بدهد تا آنجا كه مي‏توانند به كار و تلاش خود ادامه دهند تا روزي كه با مانع بزرگي روبرو شوند و بدانند كه از رفع و دفع آن مانع عاجزند. از اين آيه شريفه و آيات سوره قارعه استفاده مي ‏شود كه در آخرالزمان اولا فكر تمامي انسان‏ها از عالم و جاهل و ضعيف و توانا جهاني مي‏شود. حكومت‏ها به فكر اين هستند كه حكومت جهاني به وجود بياورند و در كرة زمين يك قدرت باشد كه بر تمامي‏كره زمين‏ حاكميت‏ داشته باشد. براي رسيدن به اين حكومت جهاني دانشمندان و قدرتمندان تلاش مي‏كنند و هرچه تلاششان بيشتر مي‏شود به ضعف و ناتواني نزديك‏تر مي‏شوند. از سوره قارعه استفاده مي ‏شود كه در آخرالزمان سه جنگ جهاني به وجود مي ‏آيد و آخرين جنگ، خاتمه زندگي كفار است، زيرا جنگ‏ هايي كه تا امروز در تاريخ به وجود آمده، جنگ ‏هاي محلي و مملكتي بوده است. دو كشور يا دو قدرت با يكديگر جنگيده ‏اند و گاهي يكي از آنها غلبه داشته و ديگري شكست خورده و گاهي به عكس. در آن زمان‏ هاي قديم كه بين دو قدرت جنگي به وجود مي ‏آمد، قدرت ‏هاي ديگر به جنگ آنها كاري نداشتند و در كشور خود آسوده زندگي مي ‏كردند وليكن جنگ‏ هاي جهاني آن جنگي است كه وقتي كشوري با كشور ديگر درگير مي ‏شود و مي ‏جنگد، تمامي كشورها به جنگ كشيده مي ‏شوند و آن دو قدرت را آزاد نمي‏ گذارند كه يكي از آنها غالب و ديگري مغلوب باشد و تا امروز دو جنگ از آن جنگ‏ها واقع شده و جنگ سوم كه جنگ هسته ‏اي باشد باقي مانده است. خداوند در اين سوره مي‏فرمايد كه در قارعه سوم كه همان جنگ سوم است ابرقدرت ‏ها متلاشي مي‏ شوند و بعد از آن جنگ نمي ‏توانند به حيات و حركت خود ادامه دهند. از اين آيات و آيات اول سوره بني اسرائيل استفاده مي ‏شود كه كفار تا سه مرتبه مهلت پيدا مي‏ كنند به اوج قدرت برسند و بعد از استفاده از آن قدرت متلاشي شوند، باز به حيات خود ادامه دهند. مرتبه دوم هم متلاشي شوند و در مرتبه سوم خداوند به آنها مهلت و فرصت مي‏ دهد تا به اوج قدرت برسند و متلاشي شوند و ديگر در شكست سوم مهلت از آنها برداشته مي ‏شود و زندگي آنها خاتمه پيدا مي ‏كند. ما مي‏ بينيم از روزگاري كه كفار در مسير علم و تجربه و صنعت و مخصوصا صنايع جنگي حركت خود را شروع كرده ‏اند تا امروز دو مرتبه از مسير علم و تجربه و صنايع جنگي به اوج قدرت رسيده ‏اند. جنگ اولِ خود را شروع كرده‏ اند، متلاشي شده ‏اند و باز خداوند به آنها مهلت داده، دو مرتبه به اوج قدرت رسيده ‏اند، جنگ دوم جهاني خود را شروع كرده ‏اند و باز متلاشي شده ‏اند و در مرتبه سوم خداوند به آنها مهلت داده تا آخرين فعاليت خود را به ثمر برسانند. دليل اين كه جنگ سوم آخرين فرصت و مهلتي است كه خداوند به كفار مي‏ دهد آيات سوره ذاريات است. خداوند در اين آيات از روزگاري خبر مي‏ دهد كه كفار فريفته نيروهاي آتش مي ‏شوند و تلاش خود را براي استخراج نيروهاي آتش و استفاده از آن نيروها شروع مي ‏كنند و در انتها مغلوب همان نيروهاي آتش مي‏ شوند. در اين آيات مي‏فرمايد: كفار يا مردم از تو مي ‏پرسند كه روزگار ظهور حكومت ديني و الهي چه زماني است. يعني روزگار ظهور وعده الهي كه همان ظهور امام زمان است. در جواب آنها بگو روزگار ظهور وعده الهي و ديني همان زماني است كه كفار فريفته آتش و نيروهاي آتشين مي ‏شوند. صدي پنجاه يا صد، بودجه‏ هاي مملكتي خود را خرج استخراج نيروهاي آتش مي‏ كنند و صنايع آتشين مانند بمب ‏ها و موشك ‏ها مي ‏سازند تا با اين نيروها بتوانند خود را بر كرة زمين و بشريت مسلط كنند و به عقيده خود حاكميت‏ جهاني پيدا كنند. تو به آنها بگو همين‏ آتش‏ ها كه فريفته آن شده‏ ايد همان آتش ‏هايي است كه در طول تاريخ به پيغمبران مي‏گفتيد جهنم كجا بوده؟ آتش كجا بوده؟ عذاب الهي كجا بوده؟ خيال مي ‏كرديد عذاب الهي بلافاصله بعد از كفر و گناه، شما را محاصره مي‏ كند. با عجله آن را مي ‏طلبيديد و اكنون كه فريفتة نيروهاي آتش شده‏ ايد بدانيد كه با همين اسلحه‏ هاي آتشين براي خود جهنم مي ‏سازيد. زندگي شما با همين‏ نيروهاي آتشين خاتمه پيدا مي ‏كند و بعد حكومت الهي داير مي‏ شود و تمامي ‏اين آتش‏ ها كه با آن بندگان خدا را كشته ‏ايد و سوزانده ‏ايد به خود شما برمي‏گردد و تا ابد در آن عذاب خواهيد بود. پس تا كفار به اين بن ‏بست برسند و به زودي خواهند رسيد، مهلت دارند از اين مهلت استفاده مي‏ كنند وليكن با ظهور امام زمان مهلت از آنها برداشته مي ‏شود و شرق و غرب عالم تسليم قدرت امام زمان هستند. ظهور آن حضرت، فرج اهل ايمان و استيصال كفار و مشركين است. همان طور كه در دعاي ندبه مي ‏خوانيم مي‏گوييم: اين مستاصل اهل النفاق و التضليل* يعني كجاست آن آقايي كه ظاهر مي‏ شود، منافقين و مشركين را مستاصل مي‏ كند و به ذلت و خواري مي ‏اندازد. (تفسیر سوره اسری جلد یک) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top