Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - لزوم و ضرورت امامت برای تربیت خلایق

در ميان يكصد و بيست و چهار هزار پيغمبر فقط حضرت خاتم ص بود كه موجبات ظهور وشناسائي ائمه ع را آماده ساخت. زيرا هر يك از معصومين را معصومي مانند خودشان مي تواند تحويل بگيرد. فقط پيغمبر خاتم ص بود كه توانست انسانهاي كامل را بشناسد و دين كامل خود را تحويل آنها دهد. رابطه انسانهاي كامل كه در مكتب خدا فارغ التحصيل شده اند و علم كامل الاهي مانند قرآن به آنها تعليم شده است با يکديگر و بامردم معمولي كه در خط كمالند و هنوز كامل نشده اند فرق دارد. رابطه آنها با آدمهاي معمولي مانند رابطه يك پروفسور دانشمند با كودك كودکستان است كه گفته اند: چون كه با كودك سر وكارت فتاد  هم زبان كودكي بايد گشاد. انسانهاي كامل معصوم نمي توانند خود را چنانكه هستند به انسانهاي عادي معمولي معرفي كنند. گفته اند: لو علم ابوذر ما في قلب سلمان لكفٌره... اگر سلمان رابطه خود را با خدا كه مانند رابطه پيغمبران است گذارش دهد ابوذر سلمان را تكفير مي كند چرا كه علمي بالا تر از خود را تحمل نميکند. در كتاب مجمع البحرين حديثي وارد شده كه يك روز خليفه دوم عرض كرد يا رسول الله اجازه بده بعضي از مسلمانان خدمت علماي يهود بروند درس بخوانند و بعد به مسلمانان درس بياموزند. حضرت فرمودند: بخدا قسم آنچه موسي وعيسي آورده اند من صاف و خالصش را براي شما آورده ام. اگر موسي وعيسي در زمان من بودند چاره اي نداشتند جز اين كه از من پيروي كنند و خود را شاگرد من بدانند. بنا بر اين انسانهاي کامل را انسانهائي مانند خودشان مي توانند تصديق كنند. سر غيبت امام زمان ع هم همين است كه انساني مانند خودش نيست او را تصديق كند. امام زمان هم در انتظار ظهور يك انسان كامل است كه اورا مي شناسد و او را تصديق ميكند. در اين رابطه گفته اند: حديث آل محمد صعب مستصعب لا يحتملها الا ملك مقرب او نبي مرسل او مومن امتحن الله قلبه للايمان... يعني درك احاديث آل محمد ع مشكل و مشكل تر است. كسي نمي تواند آنها را بفهمد مگر اين كه ملك مقرب يا نبي مرسل يا مومني باشدكه امتحان ايماني خود را به خدا داده باشد. بديهي است چنين مومني که مجهز به سرمايه هاي وجودي خودشان باشد مي تواند عظمت آنهارا درك كند. چنانكه فقط مولاع  توانست عظمت رسول خدا ص را درك كند و او را تصديق نمايد و همان انسانهاي كامل توانستند جانشين او باشند و دين او را ياري كنند.  مقام امامت همان امانتي است كه كوهها و آسمانها امتناع نمودند و ترسيدند كه آن را بردارند ولي انسان جاهل به جهل خود خيال كرد ادعاي امامت باري سبك و عملي است آسان و مي تواند جاي آنها بنشيند. خداوند متعال در اين جااو را بسيار جاهل و ظالم مي داند كه مانند كودكي يكساله و دو ساله، تاج سلطان بسر مي گذارد.  خداوند تعالي مي فرمايد همان طور كه خلقت با من است حكومت هم بايد بدست من باشد. همان طور كه خدا بي نهايت علم و حكمت است و ذره اي اشتباه نمي كند بنده تربيت شده بدست او هم كه عالم وكامل ومعصوم است ذره اي در انتخابات و اختيارات اشتباه نمي كند و احكام ا لهي را بجا و بموقع اجرا مي كند. تنها كساني كه محيط به جامعه بشريت از اولين  وآخرين هستند و اين كره زمين همراه كل بشر مانند گردوئي كف دست آنها است همين چهارده معصومند كه به ذات خدا وصلند و امكان خطا و اشتباه در آنها وجود ندارد. حضرت زهرا س  در تعريف شوهرش ميفرمايد: ان عليا ممسوس بذات الله... علي كه اين طور متصل به ذات مقدس خداوند است چگونه ممكن است اشتباه كند، كه اشتباه او اشتباه خدا است. زماني اشتباه و ظلم و استثمار از جامعه بشريت بر طرف ميشود كه آنها در رأس جامعه قرار گيرند و حكومت بدست آنها باشد. نميدانم اين اشتباه بزرگ را چه كساني به جامعه بشر تحميل كردند كه كتاب و مكتب اسلام را به عقيده خود قبول كردند و اساس مكتب را كه آموزگاران اصلي آن بودند كنار زدند و خود را صاحب مكتب دانستند. لزوم نبوت و امامت براي تربيت خلايق برابر لزوم وجود خدا براي خلايق است. همانطور كه پيدا يش خلق بدون خالق و مصنوع بدون صانع محال و ممتنع است تعليم وتربيت خلايق هم بدون مر جعيت و امامت ممكن نيست. كسي مي تواند با مديريت و مدبريت خود خلق را اداره كند كه با علم و حكمت خود محيط به ظاهر و باطن و خواست و خواهش خلايق باشد. چنان محيط و مسلط كه خدا مسلط است. انسان كامل كه رهبر منصوب از جانب خدا است درست مانند خدا آگاهي به نياز مردم دارد و بدون وقفه و معطلي به نياز آنها مي رسد. اگر بنده خدائي در کوير بي آب و علف گرسنه يا تشنه شود فوري به نياز او مي رسد، به شرط آن كه آن بنده خدا امام وقت و زمان را بشناسد و حاجت خود را از او بخواهد، در اطاعت او باشد و به غير او متوسل نباشد، كه اين حاجت خواهي از غير خدا و امام وقت شرك بحساب مي آيد، كه گفته شد شرك معروف، شريك تراشي براي امام زمان است. ائمه اطهار ع  كه منصوب از جانب خدايند مجهز به علم و قدرت او مي باشند. خداوند كره زمين را مانند گردوئي در قبضه تصرف آنها قرار داده اگر نتوانند فوري بحوائج مردم برسند حجت خدا بر مردم نيستند. خداوند همان طور كه براي ارتباط با يك نفر واسطه لازم دارد براي تماس با كل بشر هم واسطه لازم دارد وسائط بين خدا وخلق از يكطرف با خدا متناسبند كه مجهز به علم و قدرت اويند و از طرف ديگر با مردم  جورند که در خدمت و تربيت آنهايند اگر يك نفر در شرق و ديگري در غرب عالم در حال استيصال متوسل به آنها شوند در آن واحد به حوائج هردو نفر مي رسند. انسانهاي كاملي هستند كه مجهز به اسماء حسنا و صفات علياي خداوند متعالند. مندرجات  تمامي دعاها مخصوصا دعاي سحر كه خواهش كمالات خداوند متعال است در باره آنها مستجاب شده و خداوند فيضي در انبار وجود خود باقي نگذاشته مگر اين كه به آنها مرحمت نموده وآنها را به جاي خود نصب نموده است. (کتاب اصول علمی اجتهادی دین) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top