Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - منظور حضرت رسول ص از صله رحم و قطع رحم چیست؟

خداوند اين همه در آيات قرآن اصرار به صله رحم دارد و قطع رحم را گناه كبيره مي داند، منظور ارتباط با رحم رسول خدا و اهل بيت نزديك به آن حضرت است. خداوند مي فرمايد: و آت ذي القربي حقه... و يا مي فرمايد: لا اسئلكم عليه اجراً الا الموده في القربي. قربي به معني اقرب افعل تفضيل از تقرب به معناي نزديك تر و نزديك تر يعني هر كس از افراد امت وظيفه دارند كه با نزديك ترين افراد وابسته به رسول خدا خواه از اهل بيت آن حضرت و يا غير اهل بيت باشد ارتباط برقرار كنند و وابسته به رسول خدا و اولياء خدا باشند . نزديك ترين افراد به رسول خدا اهل بيت آن حضرت يعني امام هاي معصوم هستند كه از نظر حسب و نصب و ايمان و تقوا و علم و حكمت و تدبير و سياست نزديك ترين افراد به پيغمبر اكرم شناخته شده اند و حضرت رسول آن ها را در دعاها و صلوات قرين خود ساخته است و صلوات بر خود را بدون آل رسول الله ابتر دانسته است. ابتر يعني منقطع. خطي بدون ادامه يا منتهي به  بيابان ها. دستور دادند هر وقت بر پيغمبر صلوات مي فرستيد آل پيغمبر را با او ضميمه كنيد. بگوييد: اللهم صل علي محمدٍ و آل محمد. و الاّ صلوات شما ابتر و با بتراء خواهد بود مانند كساني كه خود را از مدينه فاضله و شهر تمدن اسلامي خارج نموده به بيابان ها كشيده مي شوند. و يك چنين رسمي را به نام "تعرب بعد الهجره "ناميده اند. تعرّب بعد الهجره مانند كساني هستند از شهر كفر و گناه به مدينه فاصله رسول خدا هجرت مي كنند. از دايره ولايت كفر خارج شده به دايره ولايت اسلام كشيده مي شوند و باز دو مرتبه از اين دايره اسلام و ايمان خارج شده به بيابان برهوت و يا كوير كفر و گناه مي روند. يك چنين افرادي كه بعد از رسول خدا به كفر و گناه كشيده مي شوند در ولايت دشمنان خدا قرار مي گيرند روش آن ها را تعرب بعد الهجره ناميده اند يعني به سوي رسول خدا هجرت كردند دو مرتبه بعد از وفات رسول خدا به كفر و گناه كشيده شدند. يك چنين افرادي صلواتشان ابتر يا بتراء ناميده شده است. وقتي كه مي گويند: اللهم صل علي محمد، آل محمد را ضميمه را نمي كنند يعني از شهر تمدن و مدينه فاضله كه حكومت رسول خداست به بيابان ها و صحراهاي لخت و عور كشيده مي شوند. به همين دلیل مشاهده مي كنيد مسلمان هايي كه مكتب ولايت رسول خدا را كه ائمه اطهار باشند قبول نكرده اند در برهوت جهل و ناداني قرار گرفته اند. روش هاي علمي و عملي آن ها با روش هاي مشركين و بت پرستان ديگر فرق ندارد. دائم با يكديگر و يا با اهل حق در جنگند و عاقبت هم كفار بر آن ها تسلط كامل پيدا مي كنند و آن ها را به خط جهنم مي كشانند. امت اسلام روش آن سه طايفه را بعد از شهادت مولا عليه السلام ادامه دادند. اصرار به دشمني و عناد با رسول خدا و اهل بيت او دارند و با يكديگر متفقند كه در خط عناد و دشمني با ائمه اطهار عليهم السلام باشند و آن ها را از مسند حكومت و ولايتي كه حق الهي و شرعي آن ها است كنار بزنند و دشمنان آن ها را در مسند حكومت بنشانند. مشاهده مي كنيد كه چقدر اهل سنت و جماعت اصرار دارند كه نشانه اي از ولايت و مكتب اهل البيت در جامعه آن ها نباشد. مفتيان درجه اول تاريخ اسلام اصرار دارند كه همه جا فتاوي و احكام خود را در خط خلاف فتاوي و احكام ائمه اطهار عليهم السلام به اجرا بگذارند. معروف است يك نفر از پيشوايان آن ها كه خود را مفتي اعظم ناميده است مي گويد: همه جا اصرار داشتم كه فتواي خود را در جهت خلاف فتواي جعفربن محمد عليهم السلام قرار دهم. هر مثبت او در نظر من منفي و منفي او در نظر من مثبت باشد. اما نمي دانم زماني كه سر به سجده مي گذارد در سجده هر دو چشمش را باز مي گذارد و يا هر دو چشمش را مي بندد تا اگر باز مي گذارد من دستور بدهم چشم هاي خود را در سجده ببنديد و يا اگر او چشم خود را مي بندد من دستور بدهم چشم خود را باز بگذاريد وليكن براي اين كه در هر صورت فتواي من مخالف فتواي او باشد، شما پيروان من يك چشم خود را در سجده ببنديد و چشم ديگر خود را باز بگذاريد. گرچه اين شهرت ممكن است مطايبه و شوخي باشد وليكن در عين حال روش آن ها چنين است كه سعي مي كنند تمامي شعارهايي كه مسلمانان را به ولايت ائمه ارتباط مي دهد قطع كنند. حتي كلمه" بسم الله "بزرگ ترين شعار مكتب ولايت را كه پيغمبر اكرم فرموده: اسم الله در بسم الله ولايت علي عليه السلام است، اين بسم الله را جزء قرآن نمي دانند و در نماز خود نمي خوانند يا كلمه" حي علي خيرالعمل "كه مردم را در خط خير خواهي قرار مي دهد و در اين خط آن ها را به ولايت اولياء خدا مربوط مي كند از اذان و اقامه حذف كرده اند. به طور كلي فتاوي خود را همه جا در جهت خلاف فتواي ائمه اطهار عليهم السلام قرار مي دهند، مبادا وحدت فتوا ايجاد كند و بين مسلمانان وحدت اسلامي در دايره ولايت اهل بيت پيغمبر به وجود آيد. لذا در فتاوي رهبران شيعه هم رسميت يافته است كه اگر حكمي از احكام ائمه به آن ها رسيد و شك داشتند كه آيا اين حكم از لسان ائمه صادر شده و يا اين كه به آن ها دروغ بسته اند موافقت آن با فتاوي اهل سنت باشد. امام صادق عليه السلام كه علايم حقانيت احكام خود را براي بعضي از شيعيان و شاگردان خود به نمايش مي گذارد و مي فرمايد: يكي از علايم حقانيت آن حكم و فتوايي كه به شما رسيده اين است كه مخالف فتاوي مشهور اهل سنت و جماعت باشد. فرموده اند: خذ ما خالف العامه. يعني فتوايي را در نظر بگير و قبول كن كه مخالف فتواي اهل سنت باشد: فان الصواب في خلافهم. بنابر اين مسلمانان بعد از شهادت مولا عليه السلام هم روش مسلمانان اول تاريخ را پيش گرفتند و در جهت خلاف ائمه اطهار عليهم السلام حركت كردند مگر عده كمي از شيعيان خالص و خلص ائمه عليهم السلام. در بيان نتيجه اين جملات مي فرمايد: فقتل من قتل و سبي من سبي و اقصي من اقصي يعني در اين خط مخالفت چه بسا بسياري از اهل بيت رسول خدا كشته شدند مانند فاجعه عاشورا و هزاران نفر از سادات بني الحسيني و بني الحسني عليهم السلام كه در آينده تاريخ به دست بني اميه و بني العباس كشته شدند و يا متواري گرديدند. حسب و نسب خود را پنهان داشتند و يا اين كه آن ها را از مسند حكومت و ولايت و يا از دايره زندگي خود كنار زدند. مصداق كامل كنار زده ها حضرت ولي عصر عليه السلام و علماي درجه يك وابسته به آن حضرت هستند لذا تقدير چنين شد كه جريان پيدا كرد و بعداً لازم است بدانيم اين جريان تاريخي به نفع دين خدا و رسول خدا و ائمه اطهار عليهم السلام و يا به ضرر آن ها تمام شده است. (دعای ندبه- جلد اول) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top