Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - كسوت چيست و كساء يعني چه؟

آيا كساء مانند عباست كه انسان تن خود را با آن مي پوشد و يا با لباس هاي عادي فرق دارد. انسان ها با لباس خود شناخته مي شوند و همراه لباس هاي مختلف مقام هاي مختلف پيدا مي كنند. لباس گاهي انسان را سبك نشان مي دهد و گاهي سنگين و گاهي متوسط . لباس در واقع خلعت الهي است كه به انسان اختصاص يافته است. حيوانات كه در نزد خدا شأن و مقام ندارند فاقد لباسند و خداوند آنها را به همان حالت مادر زادي رها كرده است وليكن براي انسان بوسيله لباس شأن و مقام بوجود آورده و اجازه نداده است كه خود را لخت و مادرزاد نشان بدهد. برهنگي كامل براي انسان در برابر ديگران صد در صد حرمت دارد و اين برهنگي براي خود انسان هم در حالت تنهائي كراهت دارد. يعني بر هرانساني لازم است كه به مقام انسانيت احترام بگذارد و تن خود را با لباس بپوشاند پس در واقع لباس يك خلعت الهي است كه به انسان اختصاص يافته از اين رو در داستان آدم و حوا مشاهده مي كنيم كه خداوند آنها را ابتداء در بهشت آفريد و لباس بهشتي به تن آنها پوشانيد و اما وقتي مرتكب گناه شدند و معصيت كردند لباس بهشتي از تن آنها كنده شد و مجبور شدند كه عورت خود را با برگ انجير بپوشانند و درآينده با پوست حيوانات يا نخ و پارچه اي از پشم و پنبه تهيه كردند تن خود را بپوشانيدند. هركس لخت و عور در برابر مردم ظاهر شود خود را از مقام انسانيت تنزل داده و در عالم حيوانيت قرار داده است. پس لباس خلعت الهي است كه به انسان اختصاص پيدا كرده و انسان بوسيله لباس هاي مختلف خود را در مقام هاي متفاوت قرار مي دهد. لباس هاي انسان بر چهار قسم است كه خداوند سه نوع از آن چهار نوع لباس را در يكي ازآيات سوره نور يادآوري فرموده و دستور داده است كه در حالات معين و مختلف  لباس هاي مختلف بپوشند. نوع اول ـ لباس درخوابگاه و استراحت گاه مخصوص خودش آنجا كه انسان حالات تنهائي دارد با كسي محشور نيست يا با نزديك ترين افراد كه در حال تنهائي حق دارد با او محشور باشد. در اين خوابگاه و حالات تنهائي لباس مخصوصي دارد كه فقط وظيفه دارد عورت خود را و كمي هم تن خود را بپوشاند كه آن لباس خواب مي نامند . خداوند درآيه سوره نور به پدر و مادر دستور مي دهد كه با اين لباس جايز نيست با فرزندان بالغ خود و نابالغ ديگران محشور شوند. لباسي است مخصوص خوابگاه شما پدر و مادر و يا فرزندان نابالغ خود شما. نوع دوم ـ لباس عادي و يا لباس متوسط كه درآن لباس زن و يامرد حق دارد با اهل خانه و با فرزندان بالغ و نابالغ خود و يا فرزندان نابالغ ديگران محشور شوند. اين لباس لااقل تن زن و مرد را بپوشاند. لباس سوم ـ لباسي كه عزت و آبروي خود در جامعه شناخته مي شود لباسي كه حق دارد با آن لباس در ميان خيابان و بازار و اجتماعات با مردم محشور شود. لباسي كه او را درحد مردم و مساوي با مردم نشان مي دهد. اين لباس از نظر ارزش و زيبائي بايستي متعارف باشد مانند ساير مردم كه انسان نتواند با آن لباس فخر بفروشد و تكبر پيدا كند تا در مردم عقده حقارت بوجود بياورد و هم لباس پست نباشد كه با آن ذلت پيدا كند. اين سه نوع، لباس هاي عادي است كه در حالات سه گانه مختلف مي پوشند. هيچ يك از اين لباس ها دلالت نمي كند بر اين كه انسان در جامعه مقام بهتر و بالاتري دارد بلكه لباس هائي است در حد متعارف كه انسان ها را يكنواخت و يكسان نشان مي دهد. با اين لباس ها انسان وظيفه دارد كه در اجتماعات و مجالس عمومي مانند خيابان و بازار و مساجد و غير ذلك محشور شود هيچ يك از اين لباس ها را كسوت نمي گويند. نوع چهارم ـ كساء و كسوت نام آن لباسي است كه انسان را به آن مقام واقعيش معرفي مي كند مثلا مي گويند در كسوت سلطنت و دركسوت روحانيت و امثال آنها. كسوت نام لباسي است كه دلالت بر مقام واقعي انسان مي كند از اين رو  انسانها دستور دارند كه هر كدام از آنها در لباس مخصوص به خودشان ظاهر شوند تا با شأن و مقام واقعي خود شناخته شوند. لباسي كه انسان را در مقام واقعي خود نشان مي دهد كسوت و كساء مي نامند. به همين مناسبت حضرت رسول اكرم (ص) وقتي كه جلسه كساء را تشكيل دادند به دخترش زهرا (س) فرمودند كه كساء يماني او را بياورد . رسول خدا(ص) احساس كردند كه در نظر مردم خيلي ساده و عادي شناخته شده اند ومردم براي پيغمبر مقام و مرتبه اي قائل نيستند خود را مانند پيغمبر و پيغمبر را مانند خود مي دانند كه در اين مقابله خود را ملزم به اطاعت پيغمبر (ص) نمي دانند. رسول خدا (ص) تصميم گرفت كه خود را و امام هاي بعد از خود را به آن شأن و مقام واقعي به مردم معرفي كند تا مردم چنين ادعا نكنند كه حق دارند در مقام پيغمبر بنشينند و مانند او بر مسلمان ها سلطنت و حكومت كنند براي معرفي مقام خود و مقام پيشوايان بعد از خود تصميم گرفت. لباسي را كه در واقع كسوت خاتميت و خلعت الهي بود بپوشد و همان خلعت الهي را به قامت خلفاء بعد از خود هم بپوشاند تا مردم در اين خلعت و كسوت پيغمبر و امام را به آن مقامي كه در نزد خدا دارند بشناسند و مقام آنها را براي خود ادعا نكنند و از اين رو به خانه زهرا (س) آمد و از دخترش زهرا (س) خواست كه كسوت الهي را كه دليل مقام نبوت و خاتميت بود به قامت پدرش بپوشاند و اين خواهش را تحت اين جمله بيان كرد كه به دخترش فرمود من در خود احساس ضعف مي كنم كساء يماني مرا بياور و مرا با آن بپوشان يعني تو كه دختر من هستي و از مقام من آگاهي داري و مي داني كه خداوند چه نشان و مدالي به من داده است مرا با آن لباسي بپوشان كه خدا به من اختصاص داده است. حضرت زهرا (س)مي گويد كسوت الهي را به قامت پدرم پوشانيدم و او را در جلال و عظمت الهي مشاهده كردم آنچنان به نظرم آمد كه گوئي ماه شب چهارده بدر كامل است كه مي درخشد. رسول خدا (ص) با آن كسوت الهي جلال و عظمت مخصوصي پيدا كرد وآن مجلس خيلي با اهميت شناخته شد. به همين مناسبت وقتي حضرت امام حسن (ع) وارد شد و رسول خدا (ص) را در آن جلال و شكوه و درآن كسوت الهي مشاهده كرد، دم در ايستاد تا اول كسب اجازه كند و بعدا درآن مجلس شركت نمايد و همان كسوت الهي را به قامت خود بپوشاند با اين اجازه گرفتن به ديگران فهمانيد كه هركس حق ندارد خلافت الهي را براي خود ادعا كند و در مقام حكومت و خلافت بنشيند. (کتاب شخصیت حضرت زهرا و مریم س) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top