Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - کیفیت عذاب های انتقامی و راه حذف آن.

كساني‌ كه‌ اگر مصيبتي‌ ببينند نمي‌ توانند به‌ حساب‌ گناه‌ و معصيت‌ خود بگذارند، گرفتار فقر مي ‌شود مي‌گويند طبيعي‌ است‌ كه‌ آدم‌ فقير و غني‌ مي ‌شود يا خطرات‌ ديگري‌ متوجه‌ آنها مي شود مي ‌گويند طبيعت‌ است‌. كفر و گناه‌ خود را نمي فهمند كه‌ چگونه‌ مبتلا هستند و اگر هم‌ ضرباتي‌ بر آنها مقدر مي ‌شود به‌ حساب‌ خدا نمي‌ گذارند و نمي‌ گويند چون‌ گناه‌ كردم‌ خدا من‌ را تنبيه‌ كرد گاهي‌ حوادث‌ بزرگي‌ مانند سيل‌ و طوفان‌ و زلزله‌ براي‌ آنها پيدا مي ‌شود و در آنها جهشي‌ پيدا نمي‌ شود كه‌ به‌ خدا پناهنده‌ شوند پناهندگي‌ به‌ خدا را جزء موهومات‌ و خرافات‌ مي‌ دانند مي‌ گويند سيل‌ و زلزله‌ و يا حوادث‌ طبيعي‌ ديگر اگر واقع‌ شود شده‌ است‌ راه‌ علاجي‌ ندارد. براي‌ چنين‌ افرادي‌ ضربات‌ نوع‌ اول‌ كه‌ از نوع‌ ابتلائات‌ و تنبيهات‌ است‌ مقدر نمي ‌شود يعني‌ گناه‌ مي‌ كنند و ضربه‌اي‌ نمي ‌بينند و با خطري‌ روبرو نمي ‌شوند و يا ظلم‌ به‌ بندگان‌ خدا مي‌ كنند وليكن‌ مصيبتي‌ براي‌ آنها مقدر نمي ‌شود به‌ جز مصيبت هائي‌ كه‌ آن‌ را مربوط‌ به‌ عوامل‌ طبيعت‌ مي‌ دانند چنين‌ افرادي‌ از ابتلائات‌ الهي‌ محرومند و نوع‌ دوم‌ كه‌ انتقامات‌ است‌ براي‌ آنها مقدر مي ‌شود. عذابهاي‌ انتقامي‌ از مسير واگذاري‌ انسانهاي‌ كافر و گناهكار به‌ حال‌ خود و پيدايش‌ نتايج‌ اعمال‌ است‌. در اينجا كافر كه‌ ظلم‌ به‌ بندگان‌ خدا مي ‌كند به‌ ظلم‌ خود بذر عداوت‌ و دشمني‌ در دل‌ بندگان‌ مظلوم‌ مي ‌كارد و اين‌ بذر عداوت‌ و دشمني‌ رشد مي ‌كند، ظالم‌ هم‌ به‌ ظلم‌ خود ادامه‌ مي ‌دهد، ادامه‌ ظلم‌ ظالم‌ درست‌ مانند آب‌ و گودي‌ است‌ كه‌ كشاورزان‌ به‌ زراعت‌ خود مي‌ دهند در نتيجه‌ مظلومين‌ با حالت‌ شكايت‌ از دست‌ ظالم‌ و يا تصميم‌ براي‌ انتقام‌ از دار دنيا مي ‌روند، در زندگي‌ آخرتي‌ با همين‌ وضعيت‌ شكايت‌ و جهت‌ گيري‌ براي‌ انتقام‌ زنده‌ مي ‌شوند، دعايشان‌ در آنجا به‌ اجابت‌ مي ‌رسد، از جانب‌ خدا و اولياء خدا قدرت‌ پيدا مي ‌كنند ظلم‌ ظالم‌ را چه‌ از نوع‌ قتل‌ و كشتار باشد و يا از نوع‌ زخم‌ و جراحت‌ و يا سوزندگي‌ به‌ آتش‌ به‌ ظالم‌ برمي ‌گرداند در آخرت جراحت‌ و يا اسباب‌ و ابزار احراق‌ با آتش‌ نيست‌ بلكه‌ برگشت‌ نتيجه‌ به‌ اراده‌ مظلوم است‌. مثلا كسي‌ كه‌ كاردي‌ به‌ بدن‌ كسي‌ زده‌ باشد و جراحتي‌ ايجاد كرده‌ باشد و يا سر او را بريده‌ باشد و يا با آتش‌ سوزانده‌ باشد اين‌ جنايت ها به‌ كيفيت‌ اول‌ در دل‌ مظلوم‌ ثبت‌ است‌ يعني‌ سوزش‌ جراحت ‌ها و احراق‌ با آتش‌ ها مظلوم‌ قدرت‌ پيدا مي ‌كند اين‌ سوزش‌ و سوختگي‌ را به‌ بدن‌ ظالم‌ انتقال‌ دهد به‌ ظالم‌ مي ‌گويد تو بودي‌ كه‌ سر مرا بريدي‌ يا بدن‌ مرا مجروح‌ كردي‌ و يا مرا با آتش‌ سوزاندي‌ بگير دردهايت‌ براي‌ خودت‌ بلافاصله‌ درد زخم ها و جراحت ها و درد سوزش‌ آتش‌ ها به‌ بدن‌ ظالم‌ انتقال‌ پيدا مي ‌كند بدون‌ اين كه‌ سرش‌ بريده‌ شود يا جراحتي‌ بر تنش‌ وارد شود و يا گلوله ‌اي‌ و آتشي‌ از نوع‌ مواد انفجاري‌ به‌ تن‌ او رها شود آن‌ دردها و سوزش ها در بدن‌ او متمركز مي ‌شود و او داد مي‌ زند سوختم‌ سوختم‌ يا از شدت‌ جراحت‌ها داد مي ‌زند و اين‌ بلاها و عذاب ها در وجود او متمركز مي ‌شود اگر راه‌ علاجي‌ در اختيارش‌ باشد اجازه‌ و آزادي‌ دارد آنها را معالجه‌ كند و بعد از معالجه‌ مظلوم‌ به‌ او كاري‌ ندارد زيرا مظلوم‌ حق‌ خود را استيفاء نموده‌ و آن‌ ظلم‌ و جراحت ‌ها را به‌ ظالم‌ برگشت‌ داده‌ است‌. ظالم‌ كه‌ در آن‌ شدت‌ درد و جراحت‌ قرار مي‌ گيرد راه‌ علاجي‌ در آخرت‌ ندارد مگر از طريق‌ ارتباط‌ با خدا و اولياء خدا ممكن‌ است‌ حجي‌ رفته‌ باشد براي‌ خدا يا عمل‌ خير ديگري‌ كه‌ مستحق‌ اجر و ثواب‌ باشد و به‌ خود اجازه‌ دهد به‌ خدا و اولياء خدا پناهنده‌ شود بعد از پناهندگي‌ ضمن‌ استحقاقي‌ كه‌ دارد دردها و سوزش‌ آتش ها و جراحت ها معالجه‌ مي ‌شود در نتيجه‌ هم‌ مظلوم‌ به‌ حق‌ خود رسيده‌ است‌ كه‌ انتقام‌ گرفته‌ و هم‌ ظالم‌ مشمول‌ عفو الهي‌ قرار مي ‌گيرد در صورتي‌ كه‌ استحقاق‌ عفو الهي‌ را داشته‌ باشد با پيدايش‌ رضايت‌ ظالم‌ و مظلوم‌ به‌ اين‌ كيفيت‌ داخل‌ بهشت‌ مي‌ شوند و از يكديگر كاملا رضايت‌ دارند و شايد ورود به‌ زندگي‌ بهشتي‌ به‌ تقاضا و خواهش‌ همان‌ مظلوم‌ باشد و اگر ظالم‌ رابطه‌ اي‌ با خدا نداشته‌ بلكه‌ كافر ظالمي‌ و يا شرك‌ ظالمي‌ بوده‌ است‌ كه‌ از دنيا رفته‌ است‌ همانطور كه‌ در دنيا رابطه ‌اي‌ با خدا و اولياء خدا نداشته‌ عمل‌ خيري‌ انجام‌ نداده‌ است‌ در آخرت‌ هم‌ چنين‌ رابطه ‌اي‌ ندارد. پس‌ راه‌ معالجه‌ دردها و عذاب ها بر او بسته‌ است‌ در آن‌ دردها و عذاب ها تا ابد مي‌ ماند. دليل‌ خلود در عذاب ها بسته‌ شدن‌ راه‌ معالجه‌ و پيدايش‌  نااميدي‌ در وجود كافر ظالم‌ است‌ زيرا در آخرت‌ فقط‌ از يك‌ راه‌ ممكن‌ است‌ مردم‌ به‌ نتيجه‌ برسند. از عفو الهي‌ استفاده‌ كنند و آن‌ راه‌، راه‌ ارتباط‌ با خدا يا با اولياء خدا است‌ كساني‌ كه‌ از اين‌ دو رابطه‌ محروم‌ هستند يعني‌ در دنيا خدا را طاعت‌ نكردند و به‌ بنده ‌اي‌ از بندگان‌ خدا هم‌ براي‌ خدا خدمت‌ نكرده ‌اند بلكه‌ تا توانسته ‌اند خيانت‌ كرده ‌اند. به‌ دليل‌ همان‌ ظلم‌ و خيانت ها رابطه‌ آنها از دوستان‌ خدا قطع‌ است‌ بلكه‌ هر يك‌ از دوستان‌ خدا را به‌ جاي‌ يك‌ دشمن‌ انتقام‌ گير براي‌ خود خيال‌ مي ‌كند شايد اگر يك‌ چنين‌ نااميدي‌ و خيالات‌ در وجود آنها نباشد باز هم‌ بتوانند به‌ بنده ‌اي‌ از بندگان‌ خدا توسل‌ كنند و اين‌ توسل‌ را وسيله‌ نجات‌ خود قرار دهند وليكن‌ رابطه‌ از طرف‌ آنها قطع‌ است‌ نه‌ از طرف‌ بندگان‌ خدا نسبت‌ به‌ آنها اگر توانستند بروند و رفتند مشمول‌ عفو خدا و اولياء خدا قرار مي‌ گيرند وليكن‌ اگر آنچنان‌ پله ها را پشت‌ سر خود خراب‌ كرده اند كه‌ خروج‌ آنها از چاه‌ كفر و گناه‌ ممتنع‌ است‌ در همان‌ عذاب‌ تا ابد باقي‌ مي‌ ماند چه‌ زيباست‌ جمله ‌اي‌ در كتاب‌ خدا كه‌ مي‌فرمايد:‌ آنجا كه‌ از مسير ظلم‌ و ستم‌ بين‌ ظالم‌ و مظلوم‌ و يا كافر و مؤمن‌ ديواري‌ و يا يك‌ حجابي‌ پيدا مي ‌شود حجابي‌ است كه‌ در داخل‌ آن‌ حجاب‌ به‌ وسيله‌ مؤمن‌ از طرف‌ مؤمن‌ رحمت‌ و بركت‌ است‌ و در بيرون‌ آن‌ حجاب‌ از طرف‌ كافر و منافق‌ نمايش‌ عذاب‌ است‌ و اين‌ لياقت‌ عذاب‌ مربوط‌ به‌ فكر و عقيده‌ كافر است‌ كه‌ خود را مأيوس‌ و معذب‌ مي داند نه‌ اين كه‌ مربوط‌ به‌ مومن‌ واولياء خدا باشد. زيرا تنها راه‌ ورود به‌ جائي‌ و حركت‌ به‌ سوي‌ هدف‌ و مقصدي‌ ايمان‌ و عقيده‌ است‌ و اين‌ كافر ايمان‌ و عقيده‌ ندارد. (کتاب سیره ائمه اطهار ع) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top