Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - مراتب رسیدن به رحمت واسعه الهي.

مؤمنين به علم الهي مجهزند و با اين تجهيزات ايماني و علمي با كساني كه به علم و ايمان نرسيده اند تفاوت رواني دارند. كساني كه فاقد روح ايمان و تقوي هستند از نظر ساخت و ساز طبيعي مجهز به روح حيوانيت هستند. فقط حيات و حركت دارند، روحشان به نور خدا كه علم خدا است روشن نشده است و به تولد دوم نرسيده اند. انسانهايي كه به خانواده رسالت و نبوت مربوط مي شوند و به تولد دوم مي رسند يا در مقدمه تولد دوم قرار مي گيرند و فكر و استعدادشان از طبيعت بالاتر مي رود  براي آنها طبيعت مانند فرشي مي ماند كه زير پاي آنها گسترده شده است. مشخصه ابتدايي آنها سه اصل است كه اين سه اصل را در وجود خود احساس مي كنند. اين سه اصل پديده فكري آنها نيست بلكه پديده رواني آنهاست كه از اين پديده رواني تعبير به نور ايمان مي شود. اين سه اصل كه در قلب آنها و باطن آنها رشد مي كند و كم كم آنها را به تولد دوم مي كشاند و وابسته به خدا و پيغمبران و نيكان عالم مي شوند: عبارت است از اول ،  اصل ايمان به خدا كه با فكر و دانش و عقل و شعورخود عظمت و تنزه ذاتي خدا را با  ذوات مخلوقات كشف مي كنند و يقين به وجود خدا دارند و حوائج و احتياجات خود را در حضور خدا مطرح مي كنند، آنچه مي خواهند از خدا مي خواهند و اعتقاد به وجود خدا دارند و خدا را خالق عالم و آدم مي دانند و شعاع عشق و علاقه به خدا در قلب آنها ظاهر مي گردد و آنچنان كه پدر و مادر عشق و محبت به فرزند خود دارند به همين كيفيت عشق و علاقه به خدا پيدا مي كنند و با اين عشق به خدا عشق و علاقه به وابستگان خدا هم پيدا مي كنند و تمامي نيكان عالم و خوبان تاريخ را دوست دارند. مشخصه دوم، اين است كه همه جا سعي مي كنند اعمال و افكاري كه از آنها صادر مي شود به حال خود آنها و ديگران نافع باشد و هرگز عملي از آنها صادر نشود كه مضر به زندگي ديگران و مضر به حيثيت و آبروي آنها باشد كسي را غيبت نمي كنند به كسي تهمت نمي زنند از عيوب مردم و نواقص فكري و عملي آنها پيگيري نمي كنند. با همه كس رابطه عاطفي و انساني دارند و هرگز در قلبشان دشمني و عناد با كسي ندارند و هر انساني را به انسانيت مي پذيرند و هر عملي از آنها صادر مي شود عمل صالح است كه نافع به حال خود و ديگران مي باشد. از ظلم و ستم و گناه و معصيت وحشت دارند و اصل سوم كه در وجود آنها زنده مي شود و حيات پيدا مي كند اعتقاد به عالم آخرت و اعتقاد به حيات ابدي انسان است. حقيقت دنيا شناسي و آخرت شناسي در وجود آنها زنده مي شود. زندگي انسان را از تولد تا مرگ يك دوران كودكي و كودكستاني مي دانند و كودكان در كودكستان به جز لهو و لعب و بازي هاي كودكانه به چيزي اشتغال ندارند . همه جا به دنبال اعمال و اخلاقي هستند كه نتايج ابدي و هميشگي دارد. نيروي عقل آنها زنده مي شود و مي فهمند كه زندگي دنيا براي انسانها مانند مدرسه اي است كه  بايد هر چه بهتر و بيشتر از علم و اخلاق خود نمره بگيرند و مي دانند كه نتيجه اعمال و افكار آنها در زندگي آخرت قابل ظهور است. دنيا را به صورت بذري مي دانند كه در دل انسانها و افكار آنها رشد مي كند و مهر و محبت نسبت به كساني كه به آنها احسان كرده اند به وجود مي آورد. مي دانند كه اعمال نيك كه از نوع خدمت به جامعه بشريت است و از نوع احسان و نيكي به بندگان خدا است، در همين زندگي دنيا به ثمر نمي رسد بلكه در زندگي آخرت ثمرات آن ظاهر مي گردد. ثمرات اعمال نيك و احسان به مردم، عشق و علاقه و محبتي است كه در دل انسانهاي مخدوم نسبت به انسانهاي خادم ظاهر مي گردد. چنان عشق و علاقه اي كه پدر و مادر به فرزندان خود و يا فرزندان به پدر و مادر خود دارند، بين انسانهاي خادم به جامعه بشريت و مخدوم آنها ظاهر مي گردد. در اين رابطه از رسول خدا پرسيدند سيد و آقاي مردم در دنيا و آخرت چه كساني هستند؟ چه كساني در جامعه رياست طبيعي بر مدار مهر و محبت به ديگران پيدا مي كنند ؟ رسول خد ا جواب دادند: سيد القوم خادمهم. يعني همان كساني رياست طبيعي بر مدار مهر و محبت پيدا مي كنند كه به مردم خدمت مي كنند آن قدر كه مي توانند با اعمال و افكار خود جامعه را رشد مي دهند و عشق و علاقه ديني و ايماني و تمدن انساني در آنها به وجود مي آورند. مشاهده مي كنيد كه پيغمبران و امثال آنها از مؤمنين و مؤمنات در برابر خدماتي كه به جامعه دارند، نفع مادي و مالي براي آنها قابل تصور نيست بلكه غالباً در مسير خدمت به مردم و هدايت از آنها آزار و اذيت مي بينند وليكن مهر و محبت و عواطف انسانها در زندگي آخرت و در وجود مؤمنين و مؤمنات نسبت به انسانهاي خادم و خدمتگزار رشد مي كند. به اصطلاح در برابر خدمات خود و فايده رساني به بندگان خدا شانس و اقبال دنيايي ندارند كه مردم در دنيا متقابلاً به آنها خدمت كنند بلكه شانس و اقبال آخرتي دارند. خداوند اين انسانهاي خادم را كه با اعمال صالح خود جامعه را پرورش داده اند و با ظلم و زور مبارزه داشته اند، در عالم آخرت به ثروت و قدرت نامتناهي مجهز مي كند تا بتوانند انسانهاي وابسته به خود را كه در دنيا به آنها خدمت كرده اند به زندگي بهشتي برسانند. اين سه اصل، يعني ايمان به خدا و عمل صالح و اعتقاد به زندگي آخرت ، مشخصه كساني است كه به تولد دوم رسيده اند و در تحولات فكري خود وابسته به خدا و اولياء خدا شده اند، به آنها عشق و علاقه دارند و عشق و علاقه آنها را در وجود خود احساس مي كنند اين سه نوع خاصيت يك مسأله رواني و اعتقادي است كه خدا هم هر چه بيشتر اين مشخصات را رشد مي دهد تا جايي كه در انتهاي تكامل مظهر رحمت خدا براي تمام موجودات و اهل عالم مي شوند كه خدا از آنها تعبير به رحمت واسعه الهي مي كند و مايه رحمت و بركت براي تمامي اهل عالم مي شوند. در ذات و وجود خود به كسي يا چيزي عناد و دشمني ندارند، هر چند كه دشمن آنها باشد. (زیارت جامعه کبیره) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top