Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - تفاوت امام زمان عج با مجتهدین

در تحول اول انسانهائي هستند كه در مسير مزاج و ماديت حركت مي‏ كنند و به قضاوت عقل و فطرت خود اعتنا نمي ‏كنند. آنها صد در صد مادي و طبيعي بار مي‏آيند. و گاهي در اثر تكرار حركت در مسير ماديت و تمرين اعمالي كه به اقتضاي مزاج و ماده پيدا مي ‏شود، چنان وضعي پيدا مي ‏كنند كه كاملا اقتضاي عقل و فطرت در وجود آنها مي خشكد و بي خاصيت مي‏شود. از جمله كساني مي ‏شوند كه خدا مي فرمايد:من كسب سيئة و احاطت به خطيئته فاولئك اصحاب النار هم فيها خالدون. تحول دوم حركت در مسير فطرت، انسانهائي كه در همه جا وجدان خود را بر خود حاكم مي ‏كنند و هر جا بر سر دو راهي قرار گرفتند كه از اين راه بدون رعايت حق مردم و بدون رعايت دستور خدا به ثروت و رياست برسند يا اين كه از مسير رعايت حق مردم و رعايت دستور خداوند متعال به ثروت و قدرت برسند، راه دوم را انتخاب مي‏ كنند. همه جا خود را ملزم به رعايت حقوق مردم در مسير قضاوت عقل و وجدان و حكم خداوند متعال حركت مي ‏كنند. آن چنان كه  در تمام عمر به گناه و معصيتي آلوده نمي ‏شوند. اين ها متوسطين هستند يعني از برهوت مزاج و ماديت نجات يافته و در مسير اطاعت و بندگيِ بندگان خدا قرار گرفته ‏اند. صفات جهل و ناداني را در وجود خود كشته‏ اند و فضيلت و انسانيت را در وجود خود پرورش داده ‏اند. و اما تحول سوم در مسير تفويض كامل امور به خداوند متعال آن چنان كه  خود را اسباب و ابزار دست خدا قرار دهند، خدا آنها را ببرد و بياورد، آنها را اقامه كند يا بنشاند. انسانهائي كه مقتضيات مزاج و ماديت را و عقل و فطرت را در خواست خدا و اراده خدا مستهلك نموده ‏اند. به اصطلاح عرفا به مقام فناء في الله و بقاء بالله ارتقاء پيدا كرده ‏اند. آنها اگر چه انسانند وليكن در خط فعاليت و حركت مانند فرشتگانند. مي توانيم براي اين دو نوع تحول داستان حضرت خضر و موسي را يادآوري كنيم. دو پيغمبر همراه هم در ميان كوچه حركت مي‏ كنند. يكي از آنها طفل ظاهرا بيگناهي را خفه مي‏ كند و به قتل مي رساند و آن ديگري بر اين قتل به ناحق ايراد ميگيرد موسي پيامير ايراد ميگيرد كه چرا بچه مردم و طفل بيگناه را به قتل رسانيدي، و يا كشتي بندگان خدا را سوراخ كردي. خضر جواب مي‏دهد اين پسري بود كه اگر بزرگ ميشد پدر و مادرش را گمراه ميكرد و به جهنم ميكشانيد. و يا آن كشتي را اگر سوراخ نميكردم مامورين دولت آن را غصب ميكردند و كار و كاسبي كودكان يتيم را تعطيل ميكردند. بر طبق استنباط از قرآن و احاديث و عقل و وجدان درست نيست كه مسافري كه سوار كشتي مردم شده است در و ديوار آن را سوراخ كند و معيوب نمايد، و يا بچه بيگناهي را در ميآن كوچه و بازار به قتل برساند. وليكن در تحول سوم كه انسان مستقيما به خدا مربوط است، در هر ثانيه و دقيقه اي دستور مخصوصي از خدا ميگيرد، خداوند همان جا ميان كوچه به خضر پيغمبر دستور مي‏دهد آن كودك را به قتل برساند، و يا كشتي را سوراخ كند. خطراتي هم كه از اين قتل و كشتار و سوراخ شدن كشتي پيدا مي‏شود متوجه خضر پيغمبر مي‏شود. مشاهده مي‏كند كه اين دو نفر با اين كه هر دو پيغمبرند يكي از آنها در كلاس متوسطه دين تحصيل مي‏كند، دستور خدا را به قضاوت عقل و وجدان و يا استنباط از آيات قرآن و كتاب و سنت ميگيرد، وليكن ديگري به كتاب و سنت و عقل و وجدان كاري ندارد. آن به آن در برابر خدا ايستاده، با خدا سخن ميگويد و جواب ميشنود. خدا به او دستور قيام و قعود مي‏دهد، خدا به او ميگويد كشتي را سوراخ كن و آن پسري را كه در آينده پدر و مادر خود را گمراه مي‏كند به قتل برسان. فرق بين علما و مجتهدين كه نايب امام زمان هستند و هر چه ميگويند و مينويسند از كتاب و سنت ميگويند و مينويسند، با خود امام زمان همين است كه امام زمان دائم در ارتباط با خداست و اسباب و ابزار دست خدا  و اطاعت خدا ، اراده خود را در اراده خدا و خواست خود را در خواست خدا مستهلك نموده، او مانند خضر پيغمبر است و نواب او مانند موساي پيغمبر. اين سه نوع تحول، خط حزكت انسانها از تولد تا مرگ و از مرگ تا ابد است البته مؤمنين كه در تحول دوم و يا در كلاس متوسطه هستند به تحول سوم كشيده مي‏ شوند و عاقبت به عصمت و معرفت كامل مي رسند. وليكن انسانهائي كه در تحولات طبيعي و مزاج و ماديت خود مستهلك شده‏ اند بسيار مشكل است كه بتوانند خود را از دايره مزاج و ماديت و حاكميت طبيعت آزاد كنند و در خط اطاعت و بندگي خدا قرار گيرند. (تفسیر سوره اسری جلددوم) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top