Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - ذکر دو خاصیت حلال و حرام در طبیعت.

حلال‌ و حرام‌ در طبيعت‌ دو خاصيت‌ بزرگ‌ دارد كه‌ اگر انسـان‌ رعـايت‌ حلال‌ و حرام‌ كند، از آن‌ دو خاصيت‌ برخوردار مي ‌شود. خاصيت‌ اول‌ از نظر تغذيه‌ و پيدايش‌ غرائز و صفات‌ بد و خوب‌ و صحت‌ و سلامت‌ مزاج‌ است‌. زيرا غذاها همانطور كه‌ مايه‌ مرض‌ و سـلامتي‌ تن‌ انسان‌ مي ‌شود مايه‌ مرض‌ و سلامتي‌ روح‌ هم‌ هستند. مسكـرات‌ ممكـن‌ است‌ از نظر مـزاج‌ ضـرري‌ نداشته‌ باشند وليكن‌ به‌ سازمان‌ عقل‌ و ادراكات‌ انسان‌ ضرر مي ‌زنند. انسانهائي‌ كه‌ از محرمات‌ اجتناب‌ نمي كنند، بي‌ شك‌ از ادراكـات‌ عقلي‌ محروم‌ هستند. مغزهائي‌ كه‌ از گوشت‌ خوك‌ و محرمات‌ ديگر پرورش‌ پيدا مي ‌كنند نـمي‌ توانند عـاقل‌ و خـداشناس‌ باشند. حـس‌ هفتم‌ آنها كه‌ همان‌ قوه‌ عقل‌ است‌ مختل‌ مي‌ ماند و نمي ‌تواند به‌ ماوراء عالم‌ طـبيعت‌ سفر كند و از وجود خدا و فرشتگان‌ آگاهي‌ و اطلاع‌ حاصل‌ نمايد. خاصيت‌ دوم‌ خاصيت‌ تعليمي‌ و تربيتـي‌ است‌. يـعني‌ كساني‌ كه‌ اعتقاد به‌ حلال‌ و حرام‌ در احكام‌ خداپيدا مي‌ كنند، قهرا" در خط‌ اطاعت‌ و بندگي‌ خدا قرار مي ‌گيرند. و از اين‌ رو مشمول‌ فيوضات‌ و بركات‌ الهي‌ مي ‌شوند. نور ايمان‌ در دل‌ آنها روشن‌ مي ‌شود و در خط‌ ايمان‌ تكامل‌ پيدا مي ‌كنند، تا عاقبت‌ انسانهاي‌ الهي‌ و تكويني‌ مي ‌شوند و بر پايه‌ ايمان‌ و معرفت‌ آنها، سعادت‌ و خوشبختي‌ عالم‌ آخرت‌ كه‌ همان‌ بـهشت‌ مـوعود است‌، فراهم‌ مي ‌شود. حلال‌ و حرام‌ در طبيعت‌ مبدأ سير تكاملي‌ انسان‌ به‌ سوي‌ حلال‌ و حرام‌ در جامعه‌ انسانيت‌ بر مبناي‌ فضائل‌ و رذائل‌ بوده‌ و از آنجا به‌ سوي‌ حلال‌ و حرام‌ در جلب‌ رحمت‌ خدا و يا محروميت‌ از لطف‌ و عنايت‌ او مي ‌شوند. حلال‌ در لغت‌ به‌ معناي‌ آسان‌ بودن‌ و روان‌ بودن‌ و بدون‌ زحمت‌ بودن‌ است‌. هر وقت‌ مشكلات‌ برداشته‌ مي ‌شود از رفع‌ موانع‌ و مشكلات‌ تعبير به حليت‌ مي ‌كنند، مي‌گويند، مسائل‌ مشكل‌ خود را حل‌ كرديم‌ و مشكلات‌ ما حل‌ شد. حل‌ مشكلات‌ يعني‌ برطـرف‌ شـدن‌ موانع‌ سر راه‌ موفقيت‌ و شسته‌ و رفته‌ شدن‌ راه‌ به‌ سوي‌ مقصد. ازاين‌ معناي‌ لغوي‌ مي ‌تـوان‌ كشف‌ كرد كه‌ حلال ها يعني‌ آسايش ها و خوشي ها و حركت‌ بدون‌ زحمت‌ به‌ سوي‌ سعـادت‌ و خوشبـختي‌ و در مقابل‌، حرام ها يعني‌ سدّ راه‌ تكامل‌ و موانع‌ پيشرفت‌ به‌ سوي‌ مـقصد. اگـر انسان‌ در زندگي‌ به‌ غذاي‌ حرام‌ و يا عمل‌ و اخلاق‌ حرام‌ مبتلا شود اين‌ انسان‌ مانند مسافري‌ است‌ كه‌ در راه‌ مسافرت‌ گرفتار سدّ و مانعي‌ شده‌ و از وصول‌ مقصد باز مانـده‌ است‌. محرمات‌، يا انسان‌ را متوقف‌ مي‌ كند و يا اين‌ كه‌ به‌ قهقرا بـرمي ‌گرداند و از راه‌ تكامل‌ باز مي ‌دارد. (کتاب شجره طوبی) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top