Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - تفاوت مؤمن و مسلمان در چیست؟

ایمان روحی است که به اراده خداوند تبارک و تعالی در قلب انسان مؤمن ظاهر می‌گردد و با این روح و روحیه، مؤمن با غیر مؤمن تفاوت وجودی و روانی پیدا می‌کند و این تفاوت روانی مستقیماً مربوط به اراده خداوند متعال است. دو نفر یا چند نفر خدمت رسول خدا می ‌رسند. هر دو تظاهر به ایمان می ‌کنند، می‌ گویند آمنا یا رسول الله. رسول خدا مأمور است هر دو را در ظاهر یکنواخت بپذیرد و هر دو را مؤمن و مسلمان بداند، ولیکن خداوند از باطن این دو نفر و نیت قلبی آن‌ها آگاه است که یک نفر از آنها به طمع دنیایی یا از ترس کشته شدن تسلیم شده و ایمان آورده و آن دیگری هدف الهی و آخرتی داشته است، برای تقرب به خدا و بهره‏ برداری در عالم آخرت ایمان آورده. ‌فتیله قلب کسی که به عنوان تقرب به خدا مؤمن می‌ شود روشن شده و آن دیگر که هدف خدایی و آخرتی نداشته، به طمع دنیا یا برای حفظ جان خود ایمان آورده است، فتیله قلبش روشن نشده، مجهز به روح ایمان نشده است. این دو نفر در آینده شناخته می ‌شوند که آیا ایمان واقعی و الهی داشته‌ اند یا به طمع دنیا و از ترس قدرت پیغمبر تظاهر به ایمان کرده ‌اند. خداوند برای این‏که مؤمن را از غیر مؤمن جدا کند، پیغمبر را که مظهر قدرت و در رأس حکومت است، از دنیا می ‌برد و علی (ع) را که ظاهراً فردی عادی و معمولی است، به تطمیع و تهدید متوسل نمی ‌شود، بلکه مردم را در قبول و یا ردّ ولایت آزاد می‌ گذارد، به ولایت و وصایت معرفی می ‏کند. در شعاع ولایت و نظارت آن حضرت، مؤمن از غیر مؤمن جدا می ‌شود. مؤمن کنار سفره علی (ع) که نان جوین است می ‌نشیند. تا پای جان در اطاعت آن حضرت قرار می‌ گیرد و غیر مؤمن که به طمع دنیا تظاهر به ایمان کرده، کنار سفره معاویه می ‌رود. خداوند به پیغمبر اکرم می‌ فرماید: تو می ‌توانی آدرس بهشت و جهنم را به مردم برسانی و یا خط بهشت و جهنم را به مردم نشان بدهی ولیکن نمی ‌توانی قلب آن‌ها را به راه بهشت هدایت کنی تا خط بهشت را ببینند و در آن خط حرکت کنند. این هدایت قلبی و شارژ ایمانی و یا افاضه روح ایمان به دست خداوند متعال است. خدا از نیت بندگان خود آگاهی دارد و آن‌ها را به اراده و تصمیم می ‌شناسد که آیا طالب حقند و یا طالب زندگی دنیا. کسانی که طالب دنیا هستند و طالب ایمان و آخرت نیستند، روح ایمان در دل آن‌ها قرار نمی‌ گیرد. خدا آن‌ها را به مقاصد دنیایی می ‏رساند ولیکن از مقاصد آخرتی محروم می ‌شوند. پس نور ایمان و توفیق بندگی از نوع خلقت است نه از مسیر دعوت. دعوت مانند نمایش متاع در بازار است و ایمان به معنای شناختن آن متاع و مشتری شدن. هرکس به نور ایمان هدایت شود تفاوت روحی و روانی با دیگران پیدا می‌ کند و دیگر ضلالت و گمراهی برای او ممکن نیست و کسی که هدایت قلبی نیافته است دائم در معرض خطر ضلالت و گمراهی قرار می ‌گیرد ممکن است در آینده هدایت شود و یا نشود و کسانی که مجهز به روح ایمان می ‌شوند گرچه بسیار ضعیف باشند به همان میزان طالب حق و حقیقتند. حق را به حقانیت می ‌شناسند نه به رنگ و لعاب. باطل را هم به بطلان می ‌شناسند گرچه در لباس حق جلوه کند. گمراهی برای آن‌ها قابل تصور نیست. (شرح حدیث کساء) دانلود

 

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top