Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - شرط پذیرش توبه

خداوند بعد از توبه‌ آدم‌ چهار كلمه‌ كه‌ به‌ عنوان‌ اصول‌ اساسي‌ تمدن‌ الهي‌ بشري‌ است‌ به‌ آدم‌ آموخت‌ و به‌ او فرمود: اي‌ آدم‌! تا زماني‌ كه‌ در محور اين‌ چهار اصل‌ حركت‌ كني‌ و اين‌ اصول‌ اساسي‌ را رعايت‌ كني‌ همين‌ چهار اصل‌ اساسي‌ خط‌ حركت‌ به سوي بهشت‌ و ورود به‌ زندگي‌ بهشتي‌ است‌ و اگر اين‌ چهار كلمه‌ را رها كردي‌ و آن‌ را ناديده‌ گرفتي‌ در ضلالت‌ و گمراهي‌ قرار مي گيري‌ و عاقبت‌ به‌ جاي‌ زندگي‌ بهشتي‌ براي‌ خود جهنم‌ مي سازي‌ آن‌ چهار اصل‌ اساسي‌ اين‌ است ‌: اصل‌ اول‌ اين‌ است‌ كه‌ فقط‌ خدا را بپرستي‌ و شاگرد مكتب‌ خدا باشي‌. كسي‌ را و چيزي‌ را به جاي‌ خدا نشناسي‌ و شريك‌ خدا نسازي.‌ اين‌ كلمه‌ توحيد است‌ كه‌ اصل‌ اساسي‌ سعادت است‌. كسي‌ كه‌ با خدا و اولياء خدا وحدت‌ پيدا نكند و وابسته‌ به‌ آن ها نشود اصل‌ توحيد را رها كرده و اصول ‌ديگر هم همراه‌ اصل‌ توحيد ضايع‌ مي شود. اصل‌ دوم‌ كه‌ خدا به‌ آدم‌ آموخت‌ فرمود: اين‌ اصل‌ بين‌ تو و من‌ كه‌ خدا هستم‌ اجرا مي شود، اصل‌ مقدرات‌ است.‌ يك‌ سر نخ‌ به‌ دست‌ انسان‌ و سر ديگر به‌ دست‌ خداوند متعال‌. هر وقت‌ در خود احساس‌ نياز و احتياج‌ كردي‌ از من‌ بخواهي‌ و من‌ باشم‌ كه‌ حاجت‌ تو را برآورم‌، در خانه‌ غير خداي‌ خود نروي‌ زيرا غني‌ مطلق‌ خداوند متعال‌ است‌ و بقيه‌ موجودات‌ فقير و محتاجند. درست‌ نيست‌ كه‌ يك‌ فقير و محتاج‌ براي‌ رفع‌ احتياج‌ خود به‌ فقير ديگري‌ مانند خود مربوط‌ شود و حاجت‌ خود را در خانه‌ محتاج‌ ببرد. در اين‌ رابطه‌ مي گويند: ذات‌ نايافته‌ از هستي‌ بخش‌ كي‌ تواند كه‌ شود هستي‌ بخش‌. كسي‌ كه‌ خود چيزي‌ ندارد و محتاج‌ است‌ چگونه‌ مي تواند محتاجان‌ را اداره‌ كند. پس‌ اي‌ آدم‌ ! هر وقت‌ چيزي‌ خواستي‌ به‌ خداي‌ خود مراجعه‌ كني‌ كه‌ غني‌ مطلق‌ است‌. اصل‌ سوم‌ : من‌ به‌ تو اي‌ آدم‌! قول‌ مي دهم كه‌ اگر ايمان‌ به‌ من‌ آوردي‌ و حاجت‌ خود را در خانه‌ من‌ آوردي‌ هرگز تو را معطل‌ نگذارم‌، حاجت‌ تو را برآورم‌. از تو خواهش‌ كردن‌ و از من‌ اجابت‌ نمودن‌، وليكن‌ بعد از خواهش‌ و تقاضا بايستي‌ صبر كني‌ زيرا من زماني حاجت تو را روا مي كنم كه چاره جز آن نباشد.  اصل‌ چهارم‌ : اصلي‌ است‌ كه‌ بين‌ تو و بندگان‌ خدا قابل‌ رعايت‌ است‌. اصل‌ قانون‌ زندگي‌ با مردم‌ و ارتباط‌ با برادران‌ نوع‌ خود مي ‌باشد و آن‌ اين‌ است‌ كه‌ آن چه براي‌ خود دوست‌ دراي‌ براي‌ ديگران‌ هم‌ دوست‌ بدار و آن چه براي‌ خود نمي‌پسندي‌ براي‌ ديگران‌ هم‌ مپسند. هر وقت‌ براي‌ افراد جامعه‌ مي خواهي‌ قدمي‌ برداري‌ به‌ نفع‌ آن ها و يا به‌ ضرر آن ها كاري‌ انجام‌ دهي‌ خودت‌ را جاي‌ مردم‌ قرار بده‌ و از خودت‌ انصاف‌ بده‌. خودت‌ براي‌ خودت‌ و مردم‌ بهترين‌ قاضي‌ هستي‌. فوري‌ مي‌ فهمي‌ كه‌ اين‌ عمل‌ و اين‌ قدم‌ به‌ نفع‌ مردم‌ است‌ يا به‌ ضرر آن ها. اگر به‌ ضرر مردم‌ است‌ ترك‌ كن‌ و اگر به‌ نفع‌ مردم‌ است‌ اقدام‌ نما. تو اي‌ آدم‌ ! اگر اين‌ چهار اصل‌ اساسي‌ را رعايت‌ كردي‌ اين‌ چهار اصل‌ خط‌ حركت‌ تو به سوي آن‌ زندگي‌ بهشتي و به سوي آن‌ تمدن‌ ايده‌ آلي‌ است‌ كه‌ بشر به‌ اميد آن‌ زندگي‌ مي كند. اصل‌ توحيد و اصل‌ مراجعه‌ به‌ خدا براي‌ رفع‌ احتياج‌ و اصل‌ وعده‌ خدا كه‌ حاجت‌ تو را برآورد و تو را معطل‌ نگذارد و اصل‌ انصاف‌ از خودت‌ كه‌ هر چه‌ براي‌ خود نمي ‌پسندي‌ براي‌ ديگران‌ نپسندي‌. اين‌ چهار اصل‌ اساسي‌ اولين‌ كلماتي‌ است‌ كه‌ خداوند بعد از قبولي‌ تو به‌ آدم‌ و حوا به‌ آن ها آموخت‌ هر كسي‌ هم‌ كه‌ در عالم‌ از گناه‌ خود توبه‌ كند توبه‌ او زماني‌ حقيقت‌ دارد كه‌ اين‌ چهار اصل‌ را بپذيرد و رعايت‌ كند. بدون‌ قبول‌ حاكميت‌ خدا و بدون‌ قبول‌ اصل‌ توحيد، توبه‌ تحقق‌ پيدا نمي كند و همچنين‌ بدون‌ قبول‌ اصل‌ عدالت‌ و ترك‌ ظلم‌ و ستم‌ توبه‌ قابل‌ قبول‌ نيست‌. همچنين‌ بدون‌ خواهش‌ و تقاضا از خداوند متعال‌ كه‌ اصل‌ دعا و عبادت‌ است‌ باز هم‌ توبه‌ قابل‌ قبول‌ نيست‌ و همين طور بدون‌ قبول‌ وعده‌ خدا توبه‌ محقق‌ نمي شود. توبه‌ كار در مرحله‌ اول‌ وابسته‌ به‌ خدا مي شود. ارباب ها و رؤساي‌ دنيايي‌ را رها مي كند و در مرحله‌ دوم‌ وعده‌هاي‌ خدا را قبول‌ مي كند و به‌ خدا خوش‌ عقيده‌ و خوش‌ گمان‌ است‌. پيش‌ خود خدا را متهم‌ نمي كند كه‌ بگويد : خدا از من‌ غافل‌ است‌ و به‌ من‌ اعتنا نمي كند.  اگر مانند ابراهيم‌ خليل‌ با درياي‌ آتش‌ رو به رو شود باز هم‌ به‌ خدا خوش‌ گمان‌ است‌ مي گويد: خداوند مرا در ميان‌ آتش‌ سلامت‌ نگه‌ مي دارد و نمي ‌سوزاند . اگر هم بسوزاند صلاح من در آن است همين طور هر وقت‌ احساس‌ نياز و احتياج‌ مي كند در خانه‌ خدا مي رود بذر و نهال‌ عمل‌ صالح‌ خود را مي‌ كارد و به‌ اميد خدا مي‌ نشيند و همين طور در ارتباط‌ با مردم‌ انصاف‌ را رعايت‌ مي كند، از خيانت‌ به‌ مردم‌ و از ظلم‌ و ستم‌ وحشت‌ دارد، اين‌ چهار اصل‌ از ازل‌ تا به‌ ابد قابل‌ نقض‌ نيست‌. هر كس‌ در مسير اين‌ چهار كلمه‌ حركت‌ كند. سر از بهشت‌ در مي‌آورد و هر كس‌ بر خلاف‌ اين‌ چهار كلمه‌ حركت‌ كند خواهي‌ نخواهي‌ گرفتار بدبختي‌ دنيا و آخرت‌ مي شود. لازم‌ است‌ بدانيم‌ كه‌ دعاي‌ ندبه‌ ترسيم‌ كننده‌ خط‌ خدا و خط‌ اولياء خدا و خط‌ حركت‌ بندگان‌ خداست‌ تا از اين‌ راه‌ و از اين‌ خط‌ بندگان‌ خود را به‌ زندگي‌ بهشتي‌ و به‌ يك‌ تمدن‌ عالي‌ انساني‌ برساند. (دعای ندبه - جلد اول) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top