Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - منظور از شجره طیبه و خبیثه چیست؟

شجره طيبه و خبيثه هر دو انسانند كه هريك از مسير خاصي زندگي خود را شروع مي كنند. انسان در وجود خود داراي دو اقتضاء مي باشد يكي اقتضاي خون و مزاج كه شهوت و غضب است. در اين اقتضاء فقط دنبال ثروت ها و نعمت هائي مي رود كه از طريق حواس پنج گانه قابل استفاده است قهرا براي رسيدن به هدف مادي گرفتار قانون تنازع بقاء مي شود كه با انسان ها بجنگد آنها را از زندگي محروم كند تا خود را به زندگي برساند و از مسير همين قانون تنازع كه لازمه وصول به اقتضاي شهوت و غضب است خود را مجهز به اسلحه هاي آتشين مي كنند و زندگي خود و ديگران را به نابودي مي كشانند جمعي از افراد بشر كه در مسير اين اقتضاء حركت مي كنند يعني از خط كفر و گناه و تنازع بقاء شجره خبيثه شناخته مي شوند. و اما اقتضاي دوم، وجودي انسان كه عقل و معرفت و حركت براساس فطرت و انسانيت است انسان را از مسير اطاعت و جلب رضايت خدا و خدمت به خلق خدا وادار به فعاليت مي كند. در اين جا عده اي صد درصد به اقتضاي مزاج و طبيعت خود فعاليت مي كنند تبديل به اصل شجره خبيثه مي شوند مبداء و مصدر تمامي معصيت ها و ظلم و ستم ها هستند و بسياري از مردم را آگاهانه و يا ناخودآگاه به دنبال خود مي كشانند، فعاليت آنها از ابتداي تاريخ  تا انتها كفر و گناه است. آخرين نتيجه فعاليت آنها آتش هاي هسته اي است كه جهنم آنها خواهد بود و عده ديگر از ابتداي تاريخ آگاهانه صد در صد به اقتضاي عقل و فطرت در مسير هدايت خدا و اولياء خدا فعاليت مي كنند و عده اي را آگاهانه و يا ناخودآگاه به دنبال خود مي كشانند. آنها نيز اصل و فرع شجره طيبه هستند. آخرين نتيجه حركت علمي و عملي آنها آمادگي براي اقامه حكومت عدل الهي  به رهبري انسان هاي كامل بهشتي و ظهور زندگي بهشتي مي باشد. هبوط آدم در زندگي بهشتي به معناي سقوط او از دايره اطاعت به دايره معصيت بود، اولياء بهشتي خود را رها كردند به خودرائي و خودمختاري مبتلا شدند. در اين خودرائي بهشتيان از نظرشان غايب شدند چنان كه امام زمان از نظر شيعيان غايب شد قهرا از وضعيت زندگي بهشتي در وضعيت زندگي دنيائي افتادند لازم شد كه با رنج و زحمت وسائل زندگي براي خود فراهم كنند. خداوند زندگي دنيا را  طوري ترتيب داد كه آن چه مورد احتياج انسان از طريق علل و عوامل طبيعي و انساني فراهم گردد انسان با طبيعت و طبيعت با انسان همكاري كند آن چه انسان لازم دارد خداوند به صورت مواد خام غير قابل استفاده در اختيار انسان مي گذارد. آن چه انسان لازم دارد با رنج و زحمت در اختيار او قرار مي گيرد مشاهده مي كنيم كه روزي حيوانات علف صحرا و بيابان بدون زحمت برايشان فراهم مي شود علف صحرا خود به خود براي آنها مي رويد ولي روزي انسان  با كشاورزي و دامداري. حكمت اين تقديرات اين است كه هدف خدا از خلقت پيدايش علم و معرفت است انسان را طوري آفريده كه از طريق فهم و معرفت مي تواند زندگي كند بداند و حركت كند به هرميزان علم انسان زياد شود زندگي او رونق پيدا مي كند. اگر كودكي كنار نهري باشد و آب خوردن نداند از تشنگي مي ميرد مگر اين كه به او بياموزند اين آب است تشنگي او را بر طرف مي كند. براي رسيدن به علم و معرفت، خداوند دو راه براي انسان مقدر فرمود: اول راه اطاعت از استاد با تعليم و تعلم كه انسان همه وقت دانشجو باشد و بدون زحمت به اراده خدا زندگي او تامين گردد. اين راه آدم در بهشت بود كه كه آدم با اساتيد خود رقابت و حسادت نمود از دايره اطاعت كه همان زندگي بهشتي بود محروم گرديد. لذا راه دوم كه زندگي دنيائي باشد از مسير رنج و زحمت و ابتلاء به حوادث براي او مقدر شد كه اين راه هم مانند راه تعليم و تعلم براي او آموزنده است و انتهاي اين راه هم برگشت به سايه همان شجره ولايت و اطاعت است. پس هردوره، انسان را به دايره علم مي كشاند كه همان بهشت موعود است. (مبادی آفرینش) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top