Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - دو معنای کلمه توحید

يكي‌ از اصول‌ دين‌ توحيد است.‌ توحيد دو معنا و دو مفهوم‌ دارد كه‌ عاقبت‌ بشريت‌ مجبور مي‌شود اين‌ دو معنا را در زندگي‌ خود پياده‌ كند. معناي‌ اول‌ اين كه‌ خداي‌ واحد يگانه‌ را به‌ عنوان‌ معبود و سرپرست‌ واقعي‌ و به‌ عنوان‌ پناهگاه‌ ابدي‌ و دائمي‌ و به‌ عنوان‌ يگانه‌ عامل‌ موفقيت‌ قبول‌ كند زيرا انسانها كه‌ در ذات‌ خود فقير و محتاجند و فقر و احتياج‌ ملازم‌ ذات‌ آنها مي‌باشد قهراً براي‌ برطرف‌ نمودن‌ فقر و احتياج‌ در پي‌ پناهگاهي‌ هستند كه‌ در پناه‌ آن‌ غنا و بي‌نيازي‌ پيدا كنند و به‌ آنچه‌ در زندگي‌ خود لازم‌ دارند برسند و موفقيت‌ كامل‌ پيدا كنند يك‌ چنين‌ پناهگاه‌ غني‌ و بي‌نيازي‌ كه‌ قدرت‌ دارد نياز تمامي‌ مردم‌ را برطرف‌ نمايد بجز ذات‌ مقدس‌ خدا كسي‌ نيست‌ خداوند در ذات‌ خود بي‌نهايت‌ علم‌ و قدرت‌ است‌ و براساس‌ اين‌ دو بي ‌نهايت‌ علم‌ و قدرت‌ بي‌ نهايت‌ سازندگي‌ و آفرينندگي‌ دارد و مي ‌تواند هر انساني‌ را به‌ دو بي‌نهايت‌ علم‌ و قدرت‌ برساند زيرا انسانها خواهي‌ نخواهي‌ افرادي‌ معلوم‌ و مشخص‌ مي ‌باشند كه‌ به‌ عدد شمارش‌ مي ‌شوند گر چه‌ بسيار زياد باشند و شمارش‌ آنها از ميليون ها و ميلياردها و تريلياردها بگذرد از نوع‌ اعدادند و عدد هرگز به‌ بي‌نهايت‌ نمي‌ رسد. گفته‌ اند اگر بي‌نهايت‌ را بر عدد قسمت‌ كنند خارج‌ قسمت‌ بي‌نهايت‌ مي ‌شود و اگر عدد را بر بي ‌نهايت‌ قسمت‌ كنند خارج‌ قسمت‌ صفر مي‌ شود.  پس‌ خداوند كه‌ در علم‌ و قدرت‌ و سازندگي‌ بي‌نهايت‌ است‌ و افراد بشر هم‌ به‌ اعداد شمارش‌ مي‌ شوند گر چه‌ زياد باشند اين‌ افراد معلوم‌ و مشخص‌ در برابر فيض‌ نامتناهي‌ و قدرت‌ نامتناهي ‌خدا قرار مي‌ گيرند. اين‌ فيض‌ نامتناهي‌ را بر افراد قسمت‌ كنيم‌ سهم‌ هر يكي‌ از آنها از همه‌ چيز بي‌نهايت‌ گسترش‌ پيدا مي‌ كند و ديگر فقر و محروميت‌ براي‌ كسي‌ باقي‌ نمي‌ ماند يگانه‌ پناهگاهي‌ كه‌ مي ‌تواند انسان‌ را به‌ تمام‌ مقاصد مادي‌ و معنوي‌ خود برساند فقط‌ خداست‌. انسان‌ گرچه‌ از نظر حجم‌ بدن‌ موجود كوچكي‌ نمايش‌ مي‌ دهد وليكن‌ از نظر فكر و استعداد و عقل‌ و دانش‌ يك‌ موجود نامتناهي‌ است‌ آنچه‌ لازم‌ دارد نزديك‌ به‌ بي‌نهايت‌ است‌ از نظر مكان‌ و فضاي‌ زندگي‌ فضاي‌ نامحدودي‌ لازم‌ دارد فضايي‌ كه‌ به‌ هرجا بخواهد برود بتواند برود و محدوديت‌ نداشته‌ باشد چنان‌ نباشد كه‌ سر راهش‌ سدي‌ يا مانعي‌ به‌ وجود آورند و بگويند ميدان‌ حركت‌ تو و ميدان‌ زندگي‌ تو از كجا تا كجاست‌ و بيشتر از اين‌ ممنوع‌ است‌ هر جا سر راه‌ انسان‌ مانعي‌ به‌ وجود آورند و بگويند بيشتر از اين‌ حق‌ نداري‌ و در همين‌ فضاي‌ محدود بايد زندگي‌ كني‌ خود را محدود و محبوس‌ مي ‌بيند كه‌ حركتش‌ به‌ انتها رسيده‌ و بيشتر از اين‌ حق‌ پرواز ندارد زيرا انسان‌ در فكر و دانش‌ نامتناهي‌ است‌ ضد محدوديت‌ است‌ معناي‌ دوم‌ توحيد، وحدت‌ و اتحاد انسانها با يكديگر است. انسانها در زندگي‌ طوري‌ خلق‌ شده ‌اند كه‌ اجتماعي‌ هستند و طالب‌ يكديگر هيچ‌ كس‌ به‌ تنهايي‌ نمي ‌تواند زندگي‌ كند خداوند حيوانات‌ را طوري‌ ساخته‌ كه‌ هر كدام‌ سروكارشان‌ با طبيعت‌ است‌ مستقيماً روزي‌ خود را از آب‌ و خاك‌ مي‌گيرند و به‌ كمك‌ كسي‌ احتياج‌ ندارند وليكن‌ انسانها چنين‌ نيستند تمامي‌ آنها به‌ هم‌ محتاجند و بايد با يكديگر همكاري‌ مي‌كنند و زندگي‌ يكديگر را به‌ ثمر برسانند آنچه‌ كه‌ ما لازم‌ داريم‌ از خوراك‌ و پوشاك‌ و مسكن‌ و تمامي‌ اين ها را مردم‌ برايمان‌ تهيه‌ مي ‌كنند سپس‌ اگر كسي‌ خود را  از جامعه‌ كنار بكشد به‌ بيابان‌ و كوه‌ و صحرا برود زندگيش‌ در حد صفر قرار مي‌ گيرد. پس‌ هر آدمي‌ به‌ تمامي‌ انسانها محتاج‌ است‌ هر كس‌ در هرجا هست‌ براي‌ ديگران‌ وسايل‌ تهيه‌ مي‌ كند و در اختيارشان‌ مي‌گذارد مخصوصاً در زمان‌ ما كه‌ تمدن‌ گسترش‌ يافته‌ بايستي‌ كشورهاي‌ آن‌ طرف‌ كرة‌ زمين‌ براي‌ انسانهاي‌ طرف‌ ديگر وسايل‌ زندگي‌ تهيه‌ كنند و با يكديگر همكاري‌ نمايند تا زندگي‌ آنها به‌ ثمر برسد اگر انساني‌ در شرق‌ و غرب‌ دنيا بميرد و يا كشته‌ شود به‌ تمامي‌ انسانها ضرر خورده‌ است‌ زيرا آن‌ انساني‌ كه‌ مرده‌ يك‌ عامل‌ سازندة‌ وسايل‌ زندگي‌ براي‌ همة‌ انسانها بوده‌ است‌ لذا روز قيامت‌ تمامي‌ انسانها خون‌ مظلوم‌ را از ظالم‌ مطالبه‌ مي ‌كنند مثل‌ كسي‌ كه‌ برادرش‌ كشته‌ شده‌ و خونش‌ را از قاتل‌ مطالبه‌ مي ‌كند. (کتاب تعلیم و تربیت) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top