Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
استاد محمد علي صالح غفاري (ره) - دلیل آزادی از سمت اولیای خدا برای انسانها چیست؟

خداوند در قرآن‌ مي ‌فرمايد: پدر واقعي‌ شما اين‌ پيغمبر يا اين‌ امام‌ است‌ نه‌ پدر و مادري‌ كه‌ شما را به‌ دنيا آورده ‌اند. مي‌فرمايد: النبي‌ اولا بكم‌ من‌ انفسكم. يعني‌ پيش‌ از آن‌ كه‌ خودتان‌ دلسوز خودتان‌ باشيد و به‌ نفع‌ خود و يا به‌ مصلحت‌ خود فعاليت‌ كنيد اولياء خدا دلسوز شما هستند و به‌ نفع‌ شما فعاليت‌ مي ‌كنند. اگر هدف‌ خود را درزندگي‌ با هدفي‌ كه‌ خدا و پيغمبر براي‌ شما دارند مقايسه‌ كنيد هدف‌ شما براي‌ شما برابر قطره‌ است‌ و يا عدد كوچك‌ وليكن‌ هدف‌ خدا براي‌ شما عددي‌ است‌ بسيار بزرگ‌ مانند دريا يعني‌ شما انسان‌ها طالب‌ يك‌ زندگي‌ كوچك‌ و محدود هستيد وليكن‌ خدا و پيامبران‌ براي‌ شما طالب‌ يك‌ زندگي‌ بزرگ‌ و نامحدود هستند. پس‌ آنها از خود ما براي‌ ما اولی هستند يعني‌ پيش‌ از آن‌ كه‌ به‌ ميل‌ خود حركت‌ كنيم‌ بهتر اين‌ است‌ كه‌ به‌ ميل‌ آنها و دستور آنها حركت‌ كنيم‌ يا پيش‌ از آن‌ كه‌ به‌ ميل‌ پدر و مادر خود حركت‌ كنيم‌ بهتر اين‌ است‌ كه‌ ميل‌ خدا و اولياء خدا حركت‌ كنيم‌ يعني‌ اولويت‌ و اوليت‌ آنها براي‌ ما اين‌ است‌ كه‌ ما كودك‌ كودكستان‌ هستيم‌ و آنها پدرهائي‌ كه‌ همه‌ چيز را تجربه‌ كرده ‌اند و بي‌نهايت‌ حريصند كه‌ ما را به‌ سعادت‌ و خوشبختي‌ برسانند. در اينجا تنها چيزي‌ كه‌ بين‌ انسان‌ها و اولياء خدا رابطه‌ به‌ وجود مي‌ آورد و انسان‌ها را در وضع‌ فرزندان‌ و شاگردان‌ و اولياء خدا را در وضع‌ استاد مهربان‌ قرار مي ‌دهد علم‌ و دانش‌ است‌. علم‌ و دانش‌ تنها عاملي‌ است‌ كه‌ تمامي‌ مشكلات‌ را در دنيا و آخرت‌ حل‌ مي‌كند و تمامي‌ مصيبت ‌ها و رنج‌ و زحمت ‌ها و اختلافات‌ را از جامعه‌ انساني‌ يا از ميان‌ مردم‌ و مربيان‌ آنها برطرف‌ مي ‌سازد. به‌ جز علم‌ هيچ‌ قدرتي‌ و هيچ‌ ثروتي‌ قادر نيست‌ مشكلات‌ بشريت‌ را برطرف‌ كند. در اينجا ائمه‌ اطهار عليهم‌السلام‌ براي‌ اين‌  انسان‌هائي‌ كه‌ براي‌ آنها همچون‌ كودكان‌ و فرزندان‌ هستند راه‌ و روشي‌ را اتخاذ كرده‌ اند كه ‌از اين‌ راه‌ و روش،‌ انسان‌ها را به‌ عقل‌ و شعور برسانند و از مسير عقل‌ و شعور، بين‌ انسان‌ها و خداي‌ آنها رابطه‌ ايجاد كنند. به اين دليل اين‌ همه‌ مصيبت ‌ها و رنج‌ و زحمت‌ها براي‌ انسان‌ها ومربيان‌ آنها پيدا مي شود زيرا نتيجه‌ اين‌ همه‌ حوادث‌ پيدايش‌ فهم‌ و شعور در مردم‌ است‌ و نتيجه‌ فهم‌ وشعور پيدايش‌ يك‌ تمدن‌ عالي‌ انساني‌ است‌ تا در آن‌ تمدن‌ انسان‌ها به‌ تمامي‌ نعمتها و لذتها برسند و سعادت‌ ابدي‌ پيدا كنند. پس‌ انبياء و اولياء، حركت‌ خود را در مسير عقل‌ و شعور مردم‌ قرار مي ‌دهند. عقل‌ و شعور مردم‌ هم‌ از مسير همين‌ جسارت ‌ها و شرارت‌ ها پيدا مي‌ شود گرچه‌ اين‌ شرارت ‌ها و جسارت ‌ها باعث‌ قتل‌ مربيان‌ الهي‌ آسماني‌ مي‌ شود. بطور كلي‌ انسان‌ها مانند يك‌ كارواني‌ هستند كه‌ از بيابان‌ زندگي‌ و يا برهوت‌ زندگي‌ بسوي‌ يك‌ زندگي‌ ايده‌ آل‌ و مطلوب‌ حركت‌ مي ‌كنند. همين‌ قدر مي‌ دانند آينده ‌اي‌ هست،‌ مي‌ دانند در انتهاي‌ اين‌ برهوت‌ زندگي‌ يك‌ زندگي‌ مطلوب‌ به‌ نام‌ شهر بهشت‌ وجود دارد كه‌ اگر خود را به‌ آنجا برسانند از تمامي‌ رنج‌ و زحمت ‌ها و مشقت ‌ها نجات‌ پيدا مي‌كنند و سعادت‌ كامل‌ نصيب‌ آنها مي ‌شود. در اين‌ بيابان‌ برهوت‌ كه‌ انسان‌ها مانند‌ كودكان‌ در حركت‌ هستند. مربيان‌ آنها به‌ آنها مي ‌گويند كه‌ راه‌ به سوي  آن‌ شهر ايده ‌آل‌ و زندگي‌ مطلوب‌ از اينجاست‌ كه‌ ما هستيم‌ به‌ مردم‌ اصرار مي‌ كنند كه‌ در پي‌ ما و خط‌ ما حركت‌ كنيد تا از اين‌ برهوت‌ زندگي‌ نجات‌ پيدا كنيد تا به‌ شهرايده ‌آل‌ برسيد وليكن‌ مردم‌ در بيابان‌ و صحرا پراكنده‌ مي ‌شوند هر كدام‌ به‌ راهي‌ و هر كدام‌ از طرفي‌ حركت‌ مي ‌كنند. خود را بيشتر و بيشتر به‌ گمراهي‌ مي ‌اندازند و خيلي‌ كم‌ موفقيت‌ پيدا مي ‌كنند. مربيان‌ آسماني‌ هم‌ همراه‌ همين‌ بيابان‌ گردها در بيابان‌ حركت‌ مي‌ كنند. اين‌ مردم‌ بطرف‌ صحرا و جنگل‌ مي ‌روند به‌ خيال‌ اين‌كه‌ زندگي‌ ايده ‌آل‌ آنجاست‌ مربيان‌ هم‌ همراه‌ آنها به‌ بيابان‌ و جنگل‌ مي ‌روند تا به‌ آنها بفهمانند زندگي‌ ايده‌ آل‌ اينجا نيست‌. شايد هر نوع‌ حادثه‌ اي‌ كه‌ از نوع‌ اذيت‌ و آزار اولياء خدا و مربيان‌ مي ‌باشد در اين‌ برهوت‌ زندگي‌ پيدا مي‌ شود كه‌ هم‌ مردم‌ را رنج‌ مي‌ دهد و هم‌ مربيان‌ را در فشار و اذيت‌ قرار مي ‌دهد وليكن‌ مربيان‌ از آسايش‌ و آرامش‌ خود صرفنظر مي‌ كنند و همراه‌ مردم‌ به‌ بيابان‌ و جنگل‌ مي‌ روند. حادثه‌ ها و محروميت ‌ها كه‌ مردم‌ در اثر بي ‌عقلي‌ توليد مي ‌كنند به‌ جان‌ خود مي‌ خرند و تحمل‌ مي‌ كنند، به‌ انتظار روزي‌ كه ‌اين‌ بيابانگرد برهوتي‌ در اثر برخورد با حوادث‌، عقلش‌ بيدار شود و راه‌ نجات‌ خود را كه‌ در اطاعت‌ اولياء خداست‌ بداند و بشناسد. (کتاب سیره ائمه اطهار ع) دانلود

Copyright © 1397 استاد محمد علي صالح غفاري (ره). کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top