Het onderzoek hoeft de bank niet Italië Voetbalshirts kopen te breken. Koop tegenwoordig een hockeykleding kind verscheidenheid aan goedkope trainingskleding Basketbal kleding voor mannen online. Vind je ergens anders goedkope Italië voetbalshirts een betere prijs? We zullen het aanpassen aan onze beste prijsgarantie nfl kleding. Trainingskleding voor heren ontworpen voor de Baseball kleding beste prestaties tijdens de training. Voltooi je harde werk en toewijding aan het trainen met je trainingskleding.
Rolex surprise in Basel on 2017 may, who did not think Rolex will launch a rolex replica watch new moon phase watch, Cellini phase type (Cellini Moonphase) watch the breitling replica moon disc exposed to display the change genuine rolex on the dial, the moon waxes and wanes.
شرح حال استاد

حضرت آيت الله حاج شيخ محمد علي صالح غفاري، فرزند حاج عبدالرزّاق، در سال 1302 (ه.ش) در صد خرو، از توابع سبزوار، به دنيا آمد. قرآن و خواندن و نوشتن فارسي را نزد پدر و مادرش كه در كنار كسب و كارشان به تعليم و تدريس قرآن نيز اشتغال داشتند، آموخت. كلاس ششم ابتدايي قديم را كه از جمله كتاب هاي درسي آن «فرائد الادب» و «انوار سهيلي» بود، خواند و دو سال هم به آموزگاري در دبستان اسرار سبزوار مشغول بود كه خبر فوت نابهنگام برادرش مرحوم شيخ عبدالحسين درحوزه علميه مشهد او را بر آن داشت تا شغل آموزگاري را واگذار و براي تعقيب سِمت آن مرحوم و تحصيل دروس حوزه به مشهد عزيمت نمايد. در شرح حالي كه به قلم خود استاد در كتاب « صد خرو، خاستگاه فرهنگ » آمده مراحل تحصيل و پيشرفت علميشان اين گونه بيان شده است.

«.... چند ماهي در مجلس درس اخلاق مرحوم حاج شيخ حبيب الله گلپايگاني كه از نوادر زهاد خراسان بود حاضرمي شدم و بعد به مجالس درس سيد العلماء مرحوم حاج ميرزا احمد معروف به «نهنگ العلماء» و درس مرحوم حاج شيخ هاشم قزويني عطرالله مرقدهما حاضر مي شدم. دروس عقايد خود را در محضر دانشمند بزرگوار مرحوم حاج ميرزا مهدي اصفهاني تلمذ نمودم و بعد در سال 1325(ه.ش) به نجف اشرف مشرف شدم و در محضر درس حجت الاسلام آيت الله خويي و ميرزا عبدالهادي شيرازي و محضر آيت الله سيد محسن حكيم تلمذ داشتم. اقامت من در مشهد مقدس و نجف اشرف حدود هفت سال بود ليكن در تمام اين مجالس و محافل خود را در حضور خداوند مي ديدم و در انتظار لطفي از جانب خداوند متعال بودم و مي دانستم كه در مكتب ولايت ائمه اطهار(ع) بدون لطف خاص خدا و ائمه اطهار(ع) انسان موفق به كشف حقايق قرآن و احاديث اهل بيت نمي شود زيرا مكتب ولايت مولا عليه السلام مكتب خداست. بدون بذل توجه از جانب خدا پيشرفت حاصل نمي شود لذا در عين حال كه در مجالس درس حاضر مي شدم در حال خواهش و كرنش از خداوند متعال بودم مخصوصاً وقتي با احاديثي از ائمه اطهار برخورد مي كردم كه مي فرمايند: حقايق قرآن و احاديث آل محمد (ع) صعب است. تحمل آن مشكل است مگر اين كه ملك مقرب يا نبي مرسل يا مؤمني باشد كه خداوند قلب او را بر ايمان امتحان كند. يا اين حديث كه فرمود: ليس العلم بكثره التعلم بل هو نورٌ يقذفه الله في قلب من يشاء. امثال اين احاديث و آيات كه كشف حقايق را به دست خدا مي دانست، طمع مرا برانگيخت كه دست به دامن خدا شوم و اين توسل و ارتباط را جدي بگيرم و هرچه يا هر جور برايم مقدّر شود، صبر كنم. ....كم كم ديدم دعايم مستجاب مي شود. علوم ذهني من از حالت تصوري ذهني و تفكري تبديل به علم حضوري مي شود. در شناخت تفسير و تأويل قرآن و شناخت مقام عصمت و ولايت ائمه اطهار خيلي توانا شده ام. آيات قرآن در برابر چشمم مانند آينه يا صفحه تلويزيون است كه آن چه دور است به من نزديك مي كند و هر چه غايب است برابر چشمم حاضر مي شود. ماوراء طبيعت مانند طبيعت برايم مكشوف و روشن است. درست مي بينم كه روح چيست. ملك چيست و چگونه حيات و حركت در عالم طبيعت پيدا مي‌شود. مبادي حيات و حركت چيست؟ آيا اين حيات و حركت اثر ذاتي ماده و روح است يا اثر تركيبي اين دو اصل ( نور و ماده) با يكديگر است ؟ درست براي من روشن شد كه تمامي خاصيت ها و حيات و حركت ها در عالم طبيعت اثر تركيبي روح با ماده است و كتاب هايي در اين رابطه به نام «توحيد از ديدگاه علم» و«مبادي آفرينش» و«هندسه خلقت» نوشتم كه در اين كتاب ها ساخت عالم خلقت چنان كه هست توضيح و تشريح شده است.» نظريات علمي ام بعد از مراجعه از نجف اشرف تا امروز يكجور و يكنواخت است. تفسيرهايي كه در سال1330 نوشته ام با تفسيرهاي امروزم فرقي ندارد. بيشترين تحقيقاتم در اطراف تأويل فرآن است كه مربوط به مقام عصمت و ولايت مي شود. مربوط به امام زمان(عج) و قيامت و كيفيت زندگي آخرت است كه مدرك همه اين ها متن تأويل و تفسيري است كه از ائمه اطهار عليهم السلام رسيده و ذره اي با گفته هاي آنها مخالفت ندارد.

تأليفات استاد صالح غفاري كه بيشتر محصول جلسات بحث و تفسير و تربيت شاگردان در تهران است بالغ بر هشتاد جلد مي باشد كه برخي به چاپ رسيده و بسياري به صورت جزوه تايپ شده آماده چاپ و انتشار است. او خود در معرفي آثارش مي‌نگارد1: «...... مطالبي كه در اين كتاب ها نوشته شده خواه تفسير و خواه علمي و عرفاني محصول تفكر و تصور نيست بلكه محصول ديدن و نگاشتن است. ذره اي شباهت به گفته ها و نوشته هاي فلسفه و عرفان فلسفي و وحدت وجود و اشتراك وجود ندارد بلكه آن چنان كه سازنده ها به ماهيت ساخته هاي خود آگاهي دارند، خلقت و طبيعت را براي شما تشريح مي كنند.» اين كتاب ها هم حقايق را براي شما تشريح مي كند.

استاد صالح غفاري از سال هاي دور پس از فراغت از تحصيل و مراجعت از نجف اشرف در ايام محرم و رمضان هر سال به زادگاهش، صد خرو مي رود و در كنار تبليغ و ارشاد به فعاليت عمراني و رفع نيازهاي اجتماعي مي پردازد چنان كه امروز بسياري از بناهاي عمومي و تأسيسات اجتماعي اين آبادي بزرگ و پر جمعيت نتيجه پاي مردي و پي گيري معظم له و مشاركت و خود ياري اهالي با شعور و بلند همت آن ديار است.استاد صالح غفاري، پدر بزرگوار شهيد شاهد و عارف واصل، شهيد حسين صالح غفاري است. معظم له در هفدهم ربيع الاول 1430(ه.ق) مصادف با ششم فروردين 1387(ه.ش) در زادگاه خود دار فاني را وداع گفت و در كنار فرزند شهيدش آرام گرفت. يادش گرامي و راهش پر رهرو باد.

Copyright © 1397 ?????. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
استفاده از مطالب با ذكر عنوان بلامانع است
Go to top